بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!


بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!

آخرین قسمت سریال پدر درحالی تمام شد که سکانس پایانی و زیرنویس آن حاکی از این بود که داستان ادامه دارد و باید منتظر دنبالۀ این مجموعه باشیم. سریال پدر به لطف سکانس فکرنشدۀ پریدن از پنجره به خاطر فرار از گناه سر زبان‌ها افتاد و بازیگران جوان آن زیر ذره‌بین قرار گرفتند و هنوز تیتراژ قسمت پایانی به انتها نرسیده جنجال بعدی این مجموعه آغاز شد؛...

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

آخرین قسمت سریال پدر درحالی تمام شد که سکانس پایانی و زیرنویس آن حاکی از این بود که داستان ادامه دارد و باید منتظر دنبالۀ این مجموعه باشیم. سریال پدر به لطف سکانس فکرنشدۀ پریدن از پنجره به خاطر فرار از گناه سر زبان‌ها افتاد و بازیگران جوان آن زیر ذره‌بین قرار گرفتند و هنوز تیتراژ قسمت پایانی به انتها نرسیده جنجال بعدی این مجموعه آغاز شد؛ ریحانه پارسا، بازیگر نقش لیلا، سوژه صفحه‌های مجازی شد. جنجالی که ممکن است به حذف او از سریال پدر منجر شود. با مجلۀ روزچین همراه باشید تا بیشتر درباره این بازیگر نوظهور صحبت کنیم.

ریحانه پارسا چطور لیلای پدر شد؟

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا و سینا مهرداد در سریال پدر

مجموعه‌های تلویزیونی از سال‌ها پیش سعی کرده‌اند با به کارگیری چهره‌های جدید و جوان در کنار پیشکسوتان عرصۀ سینما و تئاتر به جذابیت‌های مجموعه‌شان بیفزایند. این چهره‌های جدید یا با تست‌گرفتن از میان خیل علاقه‌مندان انتخاب می‌شوند یا از سمت کسی معرفی می‌شوند… . در طول این سال‌ها شاهد این عنوان در تیتراژ سریال‌ها بوده‌ایم: با معرفی آقا یا خانم ایکس و ایگرگ. ریحانه پارسا از بازیگرانی‌ست که سریال پدر اولین تجربۀ حضور او در قاب تصویر است. بنا به‌ گفتۀ پارسا او در کنار ۲۵۰ نفر دیگر در تست انتخاب بازیگر سریال پدر شرکت کرد و توانایی‌هایش به چشم نویسنده و کارگردان آمد و در میان افرادی که حتی سابقه حضور روی صحنه و جلوی دوربین را داشته‌اند، توانسته لیلای پدر شود.

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!

برای کاهش چربی خون چه بخوریم؟

آیا با 15 ماده غذایی قاتل چربی خون آشنا هستید؟
اگر به دنبال راهی بی‌دردسر برای کم کردن کلسترول خون هستید این کتاب الکترونیکی برای شماست
کافی است نشانی ایمیل خود را در فرم زیر وارد کنید تا یک نسخه از این کتاب ارزشمند را رایگان برای شما بفرستیم​

دانلود رایگان

بازیگرانی که یکهو مشهور شدند

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ویشکا آسایش در مجموعه امام علی و فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع!

پیش از لیلا نیز بازیگران زنی را به یاد می‌آوریم که با یک مجموعه‌های تلویزیونی دیده شدند و به‌سرعت مسافر جاده شهرت شدند؛ لعیا زنگنه و بازیگران همراهش در مجموعۀ در پناه تو چهره شدند، ویشکا آسایش قطام مجموعۀ امام علی شد و سر زبان‌ها افتاد، شیلا خداد سیتای مسافری از هند و نرگس محمدی با ستایش و سحر قریشی با دلنوازان.

در میان همۀ چهره‌های جدیدی که طی چند شب روی آنتن‌بودن جلب‌توجه کردند، فقط برخی از آنان توانستند بمانند و ادامه دهند؛ برخی فقط به مدد چشم و ابرو و رابطه، برخی هم با سواد و تلاش و انتخاب‌های هوشمندانه. ویشکا آسایش یکی از نمونه‌های موفقی بود که فریفته قطام نشد و با وجود درخشش در زمان خودش و شهرت سریع وارد بازی جذب شهرت نشد و عجله‌ای برای ایفای نقش‌های بعدی نکرد. او به‌دنبال ادامه تحصیل و کسب تجربه رفت و بعدها با ایفای نقشی متفاوت در فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع توانست سیمرغ بهترین بازیگر را از آنِ خود کند.

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

در سرزمین ما هم مثل همۀ جای دنیا قرار نیست همۀ بازیگران در یک سطح و قوارۀ هم باشند. این‌طور باب شده که می‌گویند فلانی بازیگر فیلم تجاری‌ست و فلانی فیلم فاخر یا هنری هم بازی کرده است. ولی اصل بر این است که بازیگر باید مدام در تلاش باشد تا بیاموزد و دنیاهای جدید را کشف کند. اما متأسفانه بسیاری از چهره‌هایی که در طول یک یا چند شب در تلویزیون به چشم می‌آیند خیلی زود اسیر حاشیه‌های دنیای شهرت می‌شوند و به‌جای گذر، در همین وادی ماندگار می‌شوند و مدام درجا می‌زنند. مخصوصاً در این چند سال اخیر، به مدد دنیای مجازی سلبریتی‌شدن حتی به بازیگر سریال‌ بودن هم نیاز ندارد.

سوار موج حاشیه‌ها مشهور بمان!

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

بله در هیچ جای دنیا از حواشی شهرت گریزی نیست و خبرنگاران و عکاسان نیز شکارچیان ماهری هستند و در جست‌وجوی سوژه، ولی این خودِ ستاره است که چگونگی سوژه‌بودنش را تعیین می‌کند؛ یکی با انتخاب نقشی چالش‌برانگیز، یکی با چسبیدن به بازار شایعات و مدلینگ و یکی… . هر کدام هم طرفدارانی دارند و قرار نیست یکی جای دیگری را بگیرد. یکی پوست خود را می‌کَند تا یک لهجه و زبان و یک فیزیک را برای ایفای نقش به‌دست بیاورد و دیگری پول می‌گیرد تا در خیریه‌ها شرکت کند یا حتی از عیادت‌رفتنش هم عکس منتشر می‌کند تا از یادها نرود و جلوی چشم باشد.

حاشیه‌سازها به‌جای حرفه‌ای‌ها!

آنجا موضوع دردناک می‌شود که تهیه‌کنندگان به‌جای استفاده از بازیگران مستعد و دانش‌آموختگان جویای کار و نام این رشته، مدام به‌سراغ حاشیه‌سازان کسل‌کننده می‌روند تا کارشان دیده شود یا بفروشد. جای دارد به بازیگرانی که مدام امکانات و دستمزدهای هالیوود را مثال می‌زنند یک تذکر کوچک بدهیم: نگاهی به کارنامه بهترین‌های جهان بکنید! همان بازیگرانی که برای ایفای یک نقش ماه‌ها زیر نظر مربی یا معلم کار می‌کنند تا یک فن یا یک مهارت را بیاموزند و درباره‌اش بدانند. اما اینجا کافی‌ست بازیگری اسمی به‌هم بزند. دیگر حق مسلمش است که حتی بازیگر مقابلش را هم انتخاب کند و درباره گریمش هم نظر قطعی بدهد که مبادا زشت یا کوتاه قد در تصویر دیده شود. اسکاری‌ها و برندگان کن نیز مشهورند و پولساز. اتفاقاً بیشترشان بهترین بازی‌هایشان را هم در پرفروش‌ترین فیلم‌ها کرده‌اند. پس بازیگرِ هنری‌بودن به‌معنای کم‌فروش‌بودن نیست. مگر بازیگری چیزی جدای از هنر است که پسوند هنری یا غیرهنری بودن بخواهد!

ریحانه پارسا مراقب لیلا باش!

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا و مجید مشیری در سریال پدر

ریحانه پارسا خوش‌اقبال بود که به‌چشم آمد و انتخاب شد و خودش هم گفت: «خدا کند غره نشوم و خوب پیش بروم.» اما بلافاصله بعد از تمام‌شدن سریال با انتشار عکس‌هایی از خودش در اینستاگرامش قدم در راه حاشیه‌سازی گذاشت. فعالیت در عرصه مد و لباس امری متداول برای خیلی از بازیگران جهان است و کاملاً به انتخاب شخصی بازیگر ربط دارد و نه هیچ‌کس دیگر. اما ریحانه پارسا انگار خیلی تازه‌کارتر از این حرف‌هاست که بداند وقتی با رسانه ملی شروع می‌کنی باید حواست به خورد و خوراکت هم باشد. مخصوصاً اگر با یک نقش عاشق‌پیشۀ متحول‌شدۀ عاقبت‌به‌خیر مشهور می‌شوی قرار نیست عکس‌های مکش‌ مرگ مایت در اینستاگرام دست‌به‌دست بچرخد. حالا این ایراد فضای هنری و تلویزیون ماست یا انتخاب تو، بماند! کِی و کجا این اصل جاافتاده است که اگر کسی نقش یه قدیسه را بازی کرد دیگر حق ندارد خلاف شأن نقشش زندگی کند یا برعکس بازیگر نقش دزد و جانی بعید نیست در دنیای واقعی آدم هم بکشد؟!

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

آیا تو حق داری که دلت بخواهد زیبایی‌هایت هم در عرصۀ مدلینگ به چشم بیاید؟ آیا حق داری قوانین و حریم‌های رسانه‌ای را که تو را به شهرت رسانده نادیده بگیری؟ اصلاً ریشۀ این یک بام و دو هواییِ تلویزیون، سینما، شبکۀ نمایش خانگی، اینستاگرام و… چیست؟ این هنجارها منطقی‌اند یا میلی؟

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

حالا با انتشار عکس‌های مدلینگ ریحانه پارسا شایعه‌ای بر سر زبان‌ها افتاده که او موردِغضب قرار خواهد گرفت و از فهرست بازیگران دنبالۀ سریال پدر حذف خواهد شد. پس خانم پارسا بهتر است مراقب لیلای پدر باشد.

همه هنرمندان و به‌ویژه بازیگران حق دارند در پی بیشتر دیده‌شدن باشند و برایش بکوشند. تنها جایی که خاطر بیننده را مکدر می‌کند، بی‌احترامی به اوست، وقتی بازیگر هیچ تلاشی برای بهترشدن نمی‌کند، وقتی نویسنده و کارگردان سطح و شعور تماشاگرش را آن‌قدر پایین فرض می‌کند که می‌خواهد هر چیزی را به خوردش بدهد.

ریحانه پارسا در لب تیغ حاشیه‌ها

بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در اولین حضورش در قاب تصویر چندان موفق نبود و از پسِ ایفای نقش پرفراز و فرود لیلا برنیامد. حالا باید دید که در ادامه راه با تلاش و پشتکار قدم در راه پخته‌‌شدن می‌گذارد یا بیشتر وقتش را صرف مدیریت صفحه مجازی‌اش می‌کند. انتخاب و حضورهای بعدی او مشخص می‌کند که او به‌دنبال چیست و چقدر می‌تواند به معنی واقعی کلمه ماندگار باشد، وگرنه این روزها به مدد مصاحبه‌های جنجالی و شایعات ازدواج این با آن و تکذیب‌های بعدی و… بازار شهرت‌های کاذب داغ‌ِداغ است؛ اما بازار ظهور بازیگران خوب و اهل فن کساد‌ِکساد!

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
بازار داغ حاشیه‌ها: آیا ریحانه پارسا از سریال پدر حذف می‌شود؟!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا