فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟


فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟

فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟ فصل دوم سریال پدر : سریال پدر را میتوان به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های سالهای گذشته صدا و سیما نامید. این سریال امشب با پخش قسمت 32 به پایان رسید و پایان آن به شکلی بود که این سوال را در بین […] نوشته فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟ اولین بار در مجله اینترنتی حرف تازه....

فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟

فصل دوم سریال پدر : سریال پدر را میتوان به عنوان یکی از پربیننده ترین سریال های سالهای گذشته صدا و سیما نامید. این سریال امشب با پخش قسمت ۳۲ به پایان رسید و پایان آن به شکلی بود که این سوال را در بین بینندگان خود بوجود آورده است که آیا سریال ادامه خواهد داشت و به عبارتی فصل دوم آن ساخته خواهد شد یا نه؟

فصل دوم سریال پدر | آیا سریال پدر ادامه دارد؟

طی روزهای گذشته هم شایعاتی در مورد زنده بودن کارکتر حامد در سریال در فضای مجازی مطرح بود که این موضوع و پایان مشکوک سریال این گمانه زنی ها را بین مردم بوجود آورده است که احتمالا فصل دوم سریال پدر نیز ساخته خواهد شد و داستان آن هنوز به پایان نرسیده است.

در قسمت آخر سریال پدر دیدیم که بعد از رضایت مسعود پسر عموی لیلا و دستگیری توفیق و اعتراف به قتل ناصر ، لیلا از زندان آزاد شد و پیش خانواده اش برگشت.

همچنین حاج علی سهم الارث دخترش عاطفه را نیز بهش میده و کارخانه رو به لیلا و دخترش عاطفه و دامادش محسن می سپاره و شریفه نیز مدیریت خیریه را به لیلا می سپاره.

سکانس بحث برانگیز قسمت آخر این سریال زمانی هست که گوشی محل کار لیلا زنگ میخوره و گوشی را برداشت و گفت بله ، ـ سلام من حامدم ـ واین آخرین جمله سریال پدر بود و این سریال با چهره حیرت زده لیلا به پایان رسید .

لیلا بعد از جواب دادن به شدت تعجب میکنه و حالت عجیبی پیدا میکنه و در همان حین سریال تموم میشه و همین سکانس و همچنین جمله پایانی سریال که نوشته و این پایان نیست … باعث بوجود آمدن این سوال میشه که آیا فصل دوم سریال نیز ساخته خواهد شد یا نه که احتمالا بزودی دست اندرکاران و سازندگان سریال پدر به این سوال پاسخ خواهند داد.

در صورتی که اخبار جدیدی در مورد این موضوع منتشر شود در همین صفحه به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.

لطفا شما هم نظر خود را در مورد پایان این سریال و حدس و گمان های خود را در مورد ساخت فصل دوم سریال در انتهای همین صفحه و در قسمت دیدگاه برایمان بنویسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...