آموزش نحوه کنترل و اتصال به دستگاه اندرویدی از راه دور


موبنا – امروز قصد داریم تا در این مقاله به شما نحوه کنترل دستگاه اندرویدی به صورت ریموت را آموزش دهیم. با استفاده از اپلیکیشن‌های معرفی شده در زیر می‌توانید به راحتی به دستگاه اندرویدی مورد نظرتان از فاصله دور دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن Team Viewer این برنامه که یکی از برنامه‌های شناخته شده در این زمینه است، حال...

موبنا – امروز قصد داریم تا در این مقاله به شما نحوه کنترل دستگاه اندرویدی به صورت ریموت را آموزش دهیم. با استفاده از اپلیکیشن‌های معرفی شده در زیر می‌توانید به راحتی به دستگاه اندرویدی مورد نظرتان از فاصله دور دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Team Viewer

این برنامه که یکی از برنامه‌های شناخته شده در این زمینه است، حال نسخه اندروید آن نیز توسط شرکت Team Viewer توسعه یافته است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربرپسند است. لازم به ذکر است که برای اتصال به دستگاه دیگر نیاز به ID و رمز عبور دارید. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴.۵ از ۵ و با بیش از ۱۰ میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی تبدیل شده است. کاربران اندروید ۴ به بالا می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از اندروید زوم دانلود کنند.

آموزش نحوه کنترل و اتصال به دستگاه اندرویدی از راه دورنرم افزار Team Viewer
برخی از ویژگی‌های Team Viewer پشتیبانی از کلیدهای کاربردی پشتیبانی از چند صفحه نمایش انتقال فایل انتقال صدا و تصویر پشتیبانی از امنیت بسیار بالا

دانلود فایل APK برنامه Teamviewer با لینک مستقیم

اپلیکیشن Join.me

این برنامه نیز جز یکی از برنامه‌های پرکاربرد در این زمینه است که به شما اجازه کنترل دستگاه اندرویدی دیگر را از طریق دستگاه خودتان می‌دهد. همچنین این اپلیکیشن برای صاحبان مشاغل برای بحث‌های کاری نیز مفید است. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴ از ۵ و با بیش از ۱ میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی تبدیل شده است. کاربران اندروید ۴.۴ به بالا می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از اندروید زوم دانلود کنند.

آموزش نحوه کنترل و اتصال به دستگاه اندرویدی از راه دورنرم افزار join.meجدید
برخی از ویژگی‌های Join.me ایجاد لینک اختصاصی به نام شما امکان شخصی‌سازی پروفایل امکان دسترسی به نسخه دستکتاپ برنامه

دانلود فایل APK برنامه join.me با لینک مستقیم

اپلیکیشن mysms SMS Text Messaging Sync

با استفاده از این برنامه می‌توانید پیام‌ها و تماس‌های خود را بر روی کامپیوترتان با گوشی تلفن همراه همگام‌سازی کنید. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴.۳ از ۵ و با بیش از ۱ میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی تبدیل شده است. کاربران اندروید ۴.۰.۳ به بالا می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از اندروید زوم دانلود کنند.

آموزش نحوه کنترل و اتصال به دستگاه اندرویدی از راه دورنرم افزار my sms
برخی از ویژگی‌های mysms SMS Text Messaging Sync اعلان تماس در کامپیوتر پیام دادن از کامیپوتر و تبلت پیامک‌های چندرسانه‌ای پشتیبانی از گزارش‌های تماس

دانلود فایل APK برنامه mysms با لینک مستقیم

اپلیکیشن SideSync

این برنامه مختص کاربران گوشی‌های سامسونگ است. با استفاده از SideSync می‌توان اطلاعات را بین کامپیوتر، گوشی و یا تبلت تبادل کرد. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴.۲ از ۵ و با بیش از ۱۰ میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی تبدیل شده است. کاربران اندروید ۴.۴ به بالا می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از اندروید زوم دانلود کنند.

آموزش نحوه کنترل و اتصال به دستگاه اندرویدی از راه دورنرم افزار SideSync سامسونگ
برخی از ویژگی‌های SideSync اشتراک گذاری صفحه موبایل امکان استفاده از موس و کیبورد مشاهده اعلان‌های دستگاه اندروید

دانلود فایل APK برنامه SideSync با لینک مستقیم

اپلیکیشن ApowerMirror

این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا صفحه دستگاه اندرویدی خود را در دستگاه دیگر به نمایش بگذارند. امکان کنترل دستگاه اندرویدی از طریق موس و کیبورد کامپیوتر یکی از امکانات دیگر این برنامه پرکاربرد است. این اپلیکیشن با کسب امتیاز ۴.۱ از ۵ و با بیش از نیم میلیون دانلود به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های گوگل پلی تبدیل شده است. کاربران اندروید ۵ به بالا می‌توانند این برنامه را به صورت رایگان از اندروید زوم دانلود کنند.

برخی از ویژگی‌های ApowerMirror بازتاب صفحه نمایش دستگاه اندروید امکان ضبط ویدئو و عکس برداری امکان نشان دادن اعلان بر روی کامپیوتر امکان اتصال با وای فای و USB

دانلود فایل APK برنامه ApowerMirror با لینک مستقیم

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329