تماشا کنید: از بازی Streets of Rage 4 رونمایی شد


تماشا کنید: از بازی Streets of Rage 4 رونمایی شد

سگا به‌تازگی از بازی Streets of Rage 4 رونمایی کرده و خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای را برای طرفداران به ارمغان آورده است. سگا با همکاری «دوتمو» (Dotemu) و «لیزاردکیوب» (Lizardcube)، ناشر و سازنده‌ی Wonder Boy: The Dragon’s Trap، بازی Streets of Rage 4 را معرفی کرده‌ است. همچنین...

سگا به‌تازگی از بازی Streets of Rage 4 رونمایی کرده و خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای را برای طرفداران به ارمغان آورده است.

سگا با همکاری «دوتمو» (Dotemu) و «لیزاردکیوب» (Lizardcube)، ناشر و سازنده‌ی Wonder Boy: The Dragon’s Trap، بازی Streets of Rage 4 را معرفی کرده‌ است. همچنین استودیوی دیگری با نام «گارد کراش گیمز» (Guard Crush Games) که Streets of Fury را در کارنامه‌ی خود دارد، به آن‌ها در توسعه‌ی این عنوان کمک می‌کند.

بازی Streets of Rage 4 شامل شخصیت‌های قدیمی سری «اکسل»‌‌ (Axel) و «بلیز» (Blaze) می‌شود و به گفته‌ی سازندگانش، از سبک اصلی و آرکید خود به همراه مکانیک‌های مبارزه‌ی جدید و یک داستان کامل بهره خواهد برد. این عنوان که دنباله‌ای بر Streets of Rage 3 که در سال 1994 منتشر شده بود به حساب می‌آید، دارای جلوه‌های بصری دست کشیده خواهد بود. با این حال پلتفرم‌ها و تاریخ عرضه‌ی این بازی مشخص نشده است و همچنان باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

اولین نسخه‌ از Streets of Rage در سال 1991 بر روی سگا جنسیس عرضه شد و با دو دنباله در سال‌های 1992 و 1994 ادامه پیدا کرد. همواره از این سری به خاطر سبک طراحی بصری و موسیقی «یوزو کویشیرو» (Yuzo Koshiro) یاد می‌شود و بدون شک خبر ساخت نسخه‌ی جدید آن، بسیار خوشحال‌کننده است.

در آخر می‌توانید تریلر معرفی بازی Streets of Rage 4 را تماشا کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: از بازی Streets of Rage 4 رونمایی شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


70 عکس صبح بخیر انگیزشی با جملات مثبت و امید بخش