آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی


آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

دوستای هنرمند و همراهان همیشگی ما سلام ، در آموزش های مختلف شماره دوزی که تا الان براتون آماده کردیم از کاربردهای این هنر خیلی صحبت کردیم که میتونید شماره دوزی رو روی کفش و کیف و پارچه و … انجام بدین . امروز براتون آموزش الگوی شماره دوزی روباه رو آماده کردیم که کاربرد هنر شماره دوزی رو در زیورالات بهتون یاد بدیم . در این آموزش یاد میگیرین که...

آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

دوستای هنرمند و همراهان همیشگی ما سلام ? ، در آموزش های مختلف شماره دوزی که تا الان براتون آماده کردیم از کاربردهای این هنر خیلی صحبت کردیم که میتونید شماره دوزی رو روی کفش و کیف و پارچه و … انجام بدین . امروز براتون آموزش الگوی شماره دوزی روباه رو آماده کردیم که کاربرد هنر شماره دوزی رو در زیورالات بهتون یاد بدیم . در این آموزش یاد میگیرین که با استفاده از الگوی شماره دوزی روباه و قاب چوبی چه جوری یه گردنبند زیبا بسازید . معمولا این مدل از گردنبندهای دست ساز رو با مانتو و شومیز استفاده میکنن . مطمئنم که از این آموزش لذت خواهید برد . پس با ما در آموزش الگوی شماره دوزی روباه و ساخت این گردنبند زیبا همراه باشید .

آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

مواد و ابزار لازم برای ساخت این گردنبند شماره دوزی شده :

نخ

قاب چوبی

قیچی

زنجیر

الگوی شماره دوزی روباه

آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

قبل از شروع دوختن الگوی شماره دوزی روباه که بالا میبینید لازمه که روش دوخت ضربدری رو یاد بگیرید . برای آموزش دوخت ضربدری میتونید به سایت هنری مراجعه کنید .

آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

حالا قاب چوبی که بر اساس طرحمون انتخاب کردیم بر میداریم و عین دوخت روی پارچه ی شماره دوزی ، شروع به دوختن روی قاب چوبی میکنیم .

آموزش الگوی شماره دوزی روباه روی قاب چوبی

به همین سادگی تمام قسمت های الگوی شماره دوزی روباه رو روی قاب چوبی میدوزیم . با تمام شدن دوخت گردنبند زیبای ما آماده میشود . زنجیر دلخواهمون و مناسب با رنگ و طرحی که داریم انتخاب میکنیم و به قاب چوبی وصل میکنیم .

نکته ی مهم در تمیز در اوردن الگوی شماره دوزی که انتخاب کردین اینه که دستتون رو حتما قبلش بشورید افراد تازه کار معمولا در شروع کار دستشون عرق میکنه و این باعث میشه که نخ ها کثیف بشن و دوختتتون تمیز انجام نشه ، بنابراین قبل از شروع شماره دوزی حتما دستتون رو تمیز کنید و هر از گاهی به دستتون استراحت بدین تا به مرور و با تلاش در دوختن الگوی شماره دوزی راه بیفتید .

امیدوارم از آموزش ساخت این گردنبند دستساز لذت برده باشید .

میتونید از این مدل دستسازه ها برای هدیه دادن به عزیزانتون استفاده کنید .

اگر به هنر شماره دوزی علاقه مند شدید میتونید برای دیدن آموزش های پایه به صفحه ی آموزش شماره دوزی مراجعه کنید .

برای دیدن مدل های و کاربردهای متنوع شماره دوزی به صفحه ی شماره دوزی مراجعه کنید.

برای دیدن الگوهای شماره دوزی به سایت هنری مراجعه کنید .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شماره دوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی