بارکلی : می توانم لمپارد بعدی چلسی باشم !


راس بارکلی ، هافبک 24 ساله انگلیسی چلسی پس از سپری کردن دوران مصدومیت خود حالا می تواند زیر نظر مائوریتزیو ساری، دوران جدیدی را در چلسی شروع کند. بارکلی در مصاحبه با تلگراف در خصوص اهداف و الگوی خود صحبت کرد: معتقدم می توانم 20 گل را در طول یک فصل به ثمر برسانم. زدن 20 گل خیلی زیاد است اما قابل دسترس است. می توانید ببینید که...

بارکلی : می توانم لمپارد بعدی چلسی باشم !

بارکلی : لمپارد یک الگو برای من است
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۳
بارکلی : می توانم لمپارد بعدی چلسی باشم !

هافبک انگلیسی چلسی اهداف بزرگی در سر دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

راس بارکلی ، هافبک ۲۴ ساله انگلیسی چلسی پس از سپری کردن دوران مصدومیت خود حالا می تواند زیر نظر مائوریتزیو ساری، دوران جدیدی را در چلسی شروع کند. بارکلی در مصاحبه با تلگراف در خصوص اهداف و الگوی خود صحبت کرد:

معتقدم می توانم ۲۰ گل را در طول یک فصل به ثمر برسانم. زدن ۲۰ گل خیلی زیاد است اما قابل دسترس است. می توانید ببینید که فرانک لمپارد، استیون جرارد و پل اسکولز این کار را انجام داده اند. لمپارد یک الگو برای من است. او در سنی مشابه با من به چلسی پیوست و در مرحله فوتبالی مشابهی با من قرار داشت. او توانسته تا افتخارات زیادی برای خود و برای باشگاهش به دست بیاورد. فرانک لمپارد الگوی من است و وقتی که بچه بودم، لیگ قهرمانان و گلزنی او در این مسابقات را تماشا می کردم. اگر بتوانم به نصف دستاوردهای لمپارد در چلسی برسم، آن گاه می توان گفت که موفق بوده ام.

بارکلی برای حضور در کنار جورجینیو و کانته در ترکیب اصلی چلسی، باید با متئو کواچیچ، روبن لوفتوس چیک و سسک فابرگاس رقابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند