با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید


با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

رسانه کلیک – برد پیت طی 25 سال فعالیت هنری در فیلم های به یاد ماندنی بسیاری ایفای نقش کرده و موفقیت های بسیاری به دست آورده است. با کلیک همراه باشید تا با 20 فیلم برتر این بازیگر سرشناس آشنا شوید. برد پیت طی 25 سال فعالیت هنری در هالیوود در فیلم های به یاد […] نوشته با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید اولین بار در رسانه کلیک پدیدار شد.

رسانه کلیک – برد پیت طی 25 سال فعالیت هنری در فیلم های به یاد ماندنی بسیاری ایفای نقش کرده و موفقیت های بسیاری به دست آورده است. با کلیک همراه باشید تا با 20 فیلم برتر این بازیگر سرشناس آشنا شوید.

برد پیت طی 25 سال فعالیت هنری در هالیوود در فیلم های به یاد ماندنی بسیاری ایفای نقش کرده است. نتفلیکس نیز به تازگی این بازیگر را برای بازی در طنز تلخ ماشین جنگ به کارگردانی دیوید میشد جذب کرده است. با این که این فیلم تجربه متفاوتی در کارنامه هنری برد پیت محسوب می شود، اما تاریخ به ما ثابت کرده که این بازیگر هرگز از پذیرفتن ریسک ها و بازی در نقش های متفاوت ترسی ندارد؛ به همین علت همواره آینده روشنی در انتظار وی است.

در ادامه با 20 فیلم برتر برد پیت همراه کلیک باشید.

20- دوازده یار اوشن، 2004

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

اکثر افرادی که سه گانه اوشن (11، 12 و 13) را دیده اند، به دومین فیلم یعنی دوازده یار اوشن که پر از ستاره های هالیوودی است، بیشتر علاقه مندند؛ حتی با اینکه تمام صحنه های این فیلم فاخر نیستند. برد پیت در این فیلم نقش شخصیت راستی رایان را بازی می کند که دست راست دنی اوشن (با بازی جورج کلونی) محسوب می شود. در این فیلم راستی رایان نقش پررنگ تری نسبت به دو فیلم دیگر این سه گانه دارد و تبدیل به معذلی برای دزدی های گنگ معروف فیلم می شود.

این فیلم حتی با وجود لوکیشن های جالب فیلمبرداری بدون شک کمی دلسرد کننده است؛ اما این که سبکی مشابه فیلم های موج نوی فرانسه دارد نکته جالب آن است. به طور کلی احساسی که این فیلم به مخاطب منتقل می کند شبیه به آن است که کارگردان تنها در حال کسب تجربه های جدید است و عوامل فیلم، به ویژه برد پیت در حال خوش گذرانی با بازیگرانی هستند که یک بار دیگر هم در کنار هم در یازده یار اوشن ایفای نقش کرده اند.

19- مورد عجیب بنجامین باتن، 2008

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

این فیلم که نامزد دریافت 13 جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین کارگردانی (دیوید فینچر) بوده، اولین فیلمی است که برد پیت برای بازی در آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده است و در مجموع یکی از بهترین کارهای وی محسوب می شود؛ اما زیاد مورد پسند سینما دوستان واقع نشده است. در هر صورت نمی توان منکر موفقیت اقتباس این فیلم از داستان اف. اسکات فیتزجرالد شد. موضوع این فیلم حول مرد جوانی (با بازی پیت) می چرخد که با افزایش سنش، جوان تر می شود. با وجود استقبال کمی که از این فیلم صورت گرفته، برد پیت در این فیلم بسیار خیره کننده ظاهر شده است و مخاطب غم و اندوهی را که تا مغز استخوان وی نفوذ کرده به خوبی احساس می کند.

این فیلم به لحاظ تکنیکی هم بسیار خوش ساخت است. شاید اگر کارگردان این فیلم کسی به غیر از فینچر بود برای مخاطبین جذاب تر می شد؛ اما حال که به دست این کارگردان ساخته شده هم جذابیت های خاص خود را دارد.

18- قاپ زنی، 2000

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

کارگردانان تازه کار اندکی در دهه 1990 توانستند به اندازه گای ریچی – کارگردان انگلیسی که به سبک تارانتینو فیلم سازی می کند – موفقیت کسب کنند. برد پیت یکی از بهترین بازیگران آمریکایی بود که در دومین فیلم ریچی در کنار بنیسیو دل تورو و دنیس فارینا ایفای نقش می کرد. داستان پیچیده و در عین حال خوشایند این کمدی سیاه حول دو شخصیت ترکیش (با بازی جیسون استاتهام) و تامی (با بازی استیون گراهام) که هردو بوکسور هستند و گرفتار یک گامگستر روان پریش (با بازی آلن فورد) می شوند، می چرخد.

این فیلم ممکن است به خوبی فیلم های دیگر ریچی مانند قفل، انبار و دو بشکه باروت نباشد؛ اما در نوع خود پر از انرژی و زیباست و دیدن آن خالی از لطف نیست. برد پیت در این فیلم نقش شخصیت مرموز میکی را بازی می کند که بوکسوری ایرلندی است. حتی با وجود لهجه عجیب این شخصیت، بازی پیت در این فیلم بی نظیر است.

17- مصاحبه با خون آشام، 1994

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

می توان گفت فیلم پر ستاره، پر هزینه و نسبتا پر فروش مصاحبه با خون آشام فیلم بسیار خوبی نیست؛ اما در عین حال جذاب، زیبا و پرطرفدار است که امروزه مشابه آن را بیشتر می بینیم. در این فیلم که اقتباسی از اولین کتاب پرفروش آن رایس است، برد پیت نقش لوییس ده پوینته دو لاک را ایفا می کند که روزنامه نگاری (با بازی کریستین اسلیتر) یک مصاحبه اختصاصی با وی انجام می دهد و طی این مصاحبه متوجه ارتباط داستان لوییس با زندگی خودش می شود: از آغاز به عنوان صاحب یک مزرعه در دهه 1790 گرفته تا تبدیل شدنش به خون آشام. با این که برد پیت زود از فیلم خارج می شود اما باز هم بازی خیره کننده ای در این فیلم از خود بر جای گذاشته است.

16- جاسوس بازی، 2001

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

از همان اولین ظهور رابرت ردفورد جوان، همه ردفورد و پیت را شبیه به هم می دانستد (به خصوص زمانی که پیت در فیلم رودخانه ای از میان آن می گذرد به کارگردانی ردفورد ایفای نقش کرد). بنابراین عجیب نبود که این دو نفر نهایتا با هم در یک فیلم ایفای نقش کنند و خوشبختانه نتیجه نهایی این فیلم که جاسوس بازی نام داشت بسیار مطلوب بود. این فیلم رابطه 20 ساله مامور کهنه کار CIA، ناتان مویر (با بازی ردفورد) و محافظ وی، تام بیشاپ (با بازی پیت) را بررسی می کند؛ ناتان بدون اطلاع سایر ماموران CIA در حال تلاش برای نجات بیشاپ از اعدام در یکی از زندان های چین است.

این فیلم به کارگردانی تونی اسکات فیلمی پیچیده محسوب می شود که به نحوی بسیار هوشمندانه تاریخچه آژانس ها و سیاست خارجی آمریکا را به تصویر کشیده است. بازی دو شخصیت اصلی این فیلم یعنی ردفورد و پیت هم کاملا خیره کننده است.

15- بابل، 2006

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

برد پیت در فیلم بابل برای اولین بار با کیت بلانشیت (که در فیلم بنجامین باتن نیز همبازی وی است) همبازی شد. این فیلم که در آن تاجری ژاپنی یک تور مراکشی را به گلوله می بندد، بهترین فیلم الخاندرو گونسالس اینیاریتو محسوب نمی شود. با این حال، این کارگردان برای این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده و در مجموع فیلم کارگردانی بی نظیر، لحظات تاثیرگذار و بازی های فوق العاده ای دارد؛ مخصوصا برد پیت که شخصیتی دلسوز و در عین حال شکننده را به تصویر کشیده است. کیت بلانشیت و آدریانا بارازا (بازیگر مکزیکی که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مکمل زن شده) نیز بازی های بسیار خوبی را از خود به جا گذاشته اند.

14- جانی سوئید، 1991

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

برد پیت با بازی در فیلم جانی سوئید آن هم تنها چند ماه قبل از بازی در فیلم تلما و لوییز به کارگردانی ریدلی اسکات، ثابت کرد که چقدر برای بازی در نقش اصلی این فیلم مناسب بوده است. جانی سوئید که شخصیتی راکابیلی است و مدل مویی عجیب و غریب دارد، پس از پیدا کردن یک جفت کفش مشکی جیر، احساس می کند شخصیتش با این کفش ها تکمیل می شود. اگرچه این فیلم بهترین فیلم تام دی سیلو محسوب نمی شود؛ اما برد پیت در نقش شخصیت دمدمی مزاج، کاریزماتیک و جذاب جانی سوئید که انگار از میان مجلات دهه 50 بیرون کشیده شده، بسیار عالی ظاهر شده است.

13- بخوان و بسوزان، 2008

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

از آن جا که استعداد برد پیت خیلی زود بر اکثر نویسندگان و کارگردانان آشکار شد، این که این بازیگر تنها یک بار آن هم در سال 2008 و مدت زیادی پس از آغاز حرفه بازیگری با برادران کوئن همکاری کرده کمی شوکه کننده است. در واقع پیش از این پیت قرار بود در اقتباسی از رمان به سمت دریای سفید که درباره جنگ جهانی دوم است، به کارگردانی این دو برادر ایفای نقش کند؛ اما این فیلم به علت هزینه بالا هرگز ساخته نشد.

هرچند که فیلم بخوان و بسوزان در واشنگتن فیلم برداری شده، چندان مورد پسند طرفداران برادران کوئن که فیلم بی نظیر جایی برای پیرمردها نیست را نیز کارگردانی کرده اند واقع نشد؛ با این حال بخوان و بسوزان یکی از بهترین تجربه های برد پیت است زیرا در حضور ستارگانی مانند جورج کلونی و جان مالکوویچ، بهترین بازیگر این فیلم محسوب می شود. وی در این فیلم نقش یک مربی بدن سازی را ایفا می کند که به شکل ناخوشایندی تلاش در پیمان شکنی دارد.

12- حرامزاده های لعنتی، 2009

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

این فیلم در نگاه اول می تواند مانند سایر فیلم هایی که تارانتینو در نیمه دوم عمر کاری خود کارگردانی کرده کاملا بی نظم، بچگانه و ناراضی کننده به نظر برسد. اما هنگامی که فیلم را ببینید متوجه خواهید شد که این فیلم یکی از بهترین های این کارگردان است. تعدادی از بهترین صحنه های این فیلم حول تیم ممتاز سربازان نازی و رهبرشان، سروان آلدو رین (با بازی برد پیت) می چرخد.

برد پیت در این فیلم بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشته است؛ اما این موضوع چیزی از عالی بودن صحنه به صحنه ی این فیلم کم نمی کند.

11- کشتار با لطافت، 2012

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

کشتار با لطافت، دومین همکاری برد پیت و اندرو دامینیک پس از قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل، برای عده زیادی اصلا خوشایند نبود. علت آن هم مشخص است؛ زیرا این فیلم پیچیده، عصبی کننده، کند و بیش از حد در پی انتقال پیام سیاسی خود است. این فیلم اقتباسی از رمان تجارت کوگان، عواقب سرقت دو فرد فقیر از یک بازی پوکر غیرقانونی را روایت می کند که برد پیت در نقش جکی کوگان مسئول سر درآوردن از این دزدی شده است.

این فیلم که به نوعی فیلم های جنایی ضعیف دهه 70 (مانند دوستان ادی کویل) را یادآوری می کند هرگز به دنبال جذب مخاطب نبوده و انگار هدف والاتر محکوم کردن رویای آمریکایی و کاپیتالیسم را داشته است؛ همانطور که از مونولوگ نهایی برد پیت – که در این فیلم فوق العاده عمل کرده است – می توان متوجه این موضوع شد.

10- داستان عاشقانه واقعی، 1993

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

داستان عاشقانه یعنی اولین همکاری برد پیت با کوانتین تارانتینو، منجر به خلق فیلم بسیار مشهور داستان عامه پسند نیز شد. نقش پیت در این فیلم چندان پررنگ نیست و حتی تا حدودی بی اهمیت است؛ وی نقش فلوید، هم اتاقی معتاد مایکل راپاپورت را ایفا می کند که گویی به هیچ چیز غیر از مواد مخدر علاقه ای ندارد! بدر حضور تیم فوق العاده بازیگران این فیلم (شامل کریستین اسلیتر، پاتریشیا آرکت و گری اولدمن) برد پیت چندان نتوانسته استعداد بازیگری خود را به نمایش بگذارد؛ اما در مجموع این فیلم یکی از بهترین فیلم های تارانتینو محسوب می شود که سرشار از کاراکترهای متفاوت نیز هست.

9- یازده یار اوشن، 2001

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

یازده یار اوشن به قدری میخکوب کننده بود که تولید فیلمی مشابه آن هنوز هم دشوار به نظر می رسد. نه تتها استیون سودربرگ (کارگردان این فیلم) باید تلاش زیادی می کرد تا تمام ستارگان این فیلم (شامل جروج کلونی، مت دیمون، جولیا رابرتس و برد پیت) را در کنار هم جمع کند؛ بلکه باید به همراه تد گریفین (نویسنده آن) داستان هوشمندانه ای خلق می کرد که مخاطبان مدرن را به خود جذب کند و در عین حال به تمامی بازیگران اجازه درخشش در نقش هایشان را بدهد.

خوشبخانه تلاش های سودربرگ منجر به تولید فیلمی هوشمندانه، شکیل و خیره کننده شد که تماشای آن بسیار لذت بخش است. تمام بازیگران این فیلم بدون شک یکی از بهترین بازی های عمر کاری خود را انجام داده اند، به خصوص جورج کلونی که نقش دنی اوشن را ایفا می کند.

8- 12 میمون، 1995

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

این که ستاره ای مانند برد پیت تنها یک بار اسکار دریافت کرده باشد (برای فیلم 12 سال بردگی، آن هم به عنوان تهیه کننده) کمی عجیب به نظر می رسد، اما فیلم 12 میمون یکی از فیلم هایی است که پیت برای ایفای نقش در آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. این فیلم علمی تخیلی تاثیرگذار (به کارگردانی تری گیلیام) با الهام از فیلم کوتاه اسکله (به کارگردانی کریس مارکر) ساخته شده است.

بروس ویلیس در نقش کسی که مسئول جلوگیری از پخش شدن ویروس نابودگر انسان ها است، در این فیلم کاملا خوش درخشیده است. برد پیت نقش جفری گوینز را ایفا می کند؛ پناهنده ای که به عنوان پخش کننده این ویروس شناخته شده است. هرچند جفری گوینز تکه گمشده پازل فیلم است و نسبت به بروس ویلیس نقش کمرنگ تری دارد؛ اما این موضوع چیزی از مهارت های برد پیت کم نمی کند. می توان گفت جفری گوینز دیوانه ترین شخصیتی است که برد پیت تا به حال نقش را ایفا کرده است.

7- باشگاه مشت زنی، 1999

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

تقریبا تمام منتقدان سینما در اینکه دیوید فینچر فیلم های بهتری از باشگاه مشت زنی را هم کارگردانی کرده است هم عقیده هستند؛ اما بدون شک وقتی به برد پیت فکر کنید اولین شخصیتی که از نقش های وی به یاد می آورید، شخصیت تایلر دردن در باشگاه مشت زنی خواهد بود. این فیلم که دومین همکاری پیت و فینچر محسوب می شود اقتباسی از رمانی با همین نام است؛ در فیلم فردی بی نام (با بازی ادوارد نورتون)، توسط شخصیت عجیبی به نام تایلر دردن درگیر دعواهای زیرزمینی می شود. هرچند که پیت از ابتدا بازی خیره کننده ای از خود ارائه می دهد اما با گذشت فیلم، مخاطب لحظه به لحظه بیشتر درگیر شخصیت مهیج و خطرناک وی می شود.

6- مانیبال، 2011

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

فیلم مانیبال که نامزد دریافت اسکارهای زیادی از جمله بهترین بازیگر برای برد پیت شده، نقدهای مثبت و فروش خوبی نیز دریافت کرده است. ممکن است به عقیده برخی انتخاب نام این فیلم زیاد مناسب نبوده باشد اما با هربار دیدن این فیلم، جایگاه آن بین بهترین فیلم هایی که دیده اید تثبیت می شود. این فیلم که به کارگردانی بنت میلر و نویسندگی آرون سورکین ساخته شده، یکی از بهترین فیلم های ورزشی تاریخ به شمار می رود. پیت در این فیلم نقش بازیکن بیسبالی را ایفا می کند که به کمک یک ریاضی دان، سعی در بازتولید این ورزش دارد.

این فیلم حتی برای افرادی که اصلا به ورزش علاقه مند نیستند هم کاملا سرگرم کننده است؛ و احتمالا برد پیت در آن یکی از تاثیرگذارترین و بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشته است.

5- درخت زندگی، 2011

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

به طور کلی، می توان گفت برد پیت بهترین بازی عمرش را در این فیلم ارائه نکرده است؛ با این وجود فیلم های ترنس مالیک معمولا حول شخصیت ها و بازی بازیگران نمی گردد، همانطور که داستان فیلم درخت زندگی کاملا شما را تحت تاثیر قرار می دهد و یکی از بهترین فیلم هایی است که برد پیت تا کنون در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم که ساختن آن سال های زیادی به طول انجامیده، اتوبیوگرافی جک (با بازی شان پن) را طی داستانی بسیار زیبا روایت می کند؛ از کودکی وی و رابطه اش با والدین تا داستان هایی که از آغاز جهان هستی نشات می گیرند. پیت در این فیلم نقش یک آمریکایی اصیل را ایفا می کند.

4- تلما و لوییز، 1991

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

برد پیت با بازی در فیلم تلما و لوییز به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی کالی خولی، اولین نقش اصلی خود را تجربه کرد. در این فیلم وی نقش یک دزد پاره وقت را دارد که با تلما (با بازی جینا دیویس) دوست می شود تنها برای آن که بتواند با پس انداز لوییز (با بازی سوزان ساراندون) فرار کند. این دو زن کم کم در مسیر بیچارگی و جرم و جنایت قرار می گیرند که موجب می شود نهایتا خود را با ماشین به گرند کانیون پرتاب کنند. برد پیت با وجود آن که نقش کوچکی در این فیلم فمنیستی ایفا می کند، کاملا جذاب و به یاد ماندنی ظاهر شده است. دیویس و ساراندون نیز بی نظیر بازی کرده اند و در مجموع این فیلم که پایانی بسیار به یاد ماندنی دارد، یکی از بهترین فیلم های ریدلی اسکات محسوب می شود.

3- 12 سال بردگی، 2013

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

برد پیت در فیلم 12 سال بردگی نقش کمرگی دارد؛ با این حال حضور وی به عنوان یکی از تهیه کنندگان این فیلم تاثیر زیادی در موفقیت و فروش بالای این فیلم بی نظیر داشته است. کارگردانی این فیلم که توسط استیو مک کوئین انجام شده، کاملا کنترل شده و عالی بوده است. برد پیت در همین نقش کمرنگ که برای آزاد کردن نقش اصلی این فیلم از بردگی تلاش می کند، خوش درخشیده است و سایر بازیگران این فیلم هم بازی بی نظیری از خود ارائه داده اند. در مجموع این فیلم بردگی محور یکی از بهترین فیلم های استیو مک کوئین به شمار می رود.

2- هفت، 1995

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

با 20 فیلم برتر برد پیت آشنا شوید

اگر فیلم تلما و لوییس باعث مطرح شدن برد پیت شده باشد، فیلم هفت (که Se7en نوشته می شود) بود که وی را تبدیل به یکی از بهترین ستارگان سینما کرد. پیت پیش از این هم در فیلم های دیگری مانند رودخانه ای از میان آن می گذرد و مصاحبه با خون آشام خوش درخشیده بود؛ اما شهرت کارگردانان، نویسندگان و به طور کلی سایر عوامل این فیلم ها هم در مطرح شدن این بازیگر تاثیرگذار بودند؛ در حالی که هفت فیلمی است که کارگردان آن (دیوید فینچر) تا آن زمان ساخت این فیلم تنها یک فیلم دیگر کارگردانی کرده بود. در این فیلم برد پیت و مورگان فریمن نقش پلیس هایی را ایفا می کنند که در پی دستگیری قاتلی سریالی که قتل هایش 7 گناه کبیره را یادآور می شوند هستند.

این فیلم به برد پیت کمک کرد برند شخصیتی خود را تولید کند: شخصیتی دمدمی مزاج و جذاب که لزوما با وی احساس راحتی نخواهید کرد. فیلمنامه هوشمندانه اندرو کوین واکر نه تنها بسیار شگفت آور بود، بلکه تبدیل به افسانه ای روحانی شد که بسیاری از کارگردانان بعدها از آن تقلید کردند.

1- قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل، 2007

برد پیت اخیرا طی مصاحبه ای اذعان داشته است که فیلم قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل بهترین فیلمی است که تاکنون تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است؛ البته که درست هم فکر می کند. اقتباس اندرو دامینیک از رمان رون هنسن تبدیل به وسترنی شاعرانه شده است که تا دهه 1970 مشابه آن ساخته نشده بود. هر صحنه این فیلم با وجود طولانی بودن آن، دارای نکات جالب و جدیدی است و کاملا مماس با داستان رمان حرکت می کند. پیت در این فیلم نقش فردی یاغی به نام جیمز را بازی می کند که مورد ستایش مردی با بازی کیسی افلک واقع شده، اما همین مرد در صدد کشتن وی بر می آید.

انتخاب برد پیت برای بازی در نقش جیمز انتخابی کاملا هوشمندانه بود؛ زیرا این بازیگر در ایفای نقش های ساکت، کاریزماتیک و سرسخت مهارت خاصی دارد. این فیلم یکی از بهترین فیلم هایی محسوب می شود که برد پیت در 10 سال اخیر در آن ایفای نقش کرده است.

علاوه بر تمام این فیلم ها، برد پیت در فیلم های بسیار دیگری مانند خانم و آقای اسمیت، رودخانه ای از میان آن می گذرد و خفتگان نیز ایفای نقش کرده است؛ اما بازی وی در هیچ یک از آن ها به قدری خیره کننده نبوده که در لیست 20 تای برتر قرار بگیرند.

حال، شما در رابطه با بهترین فیلم های برد پیت چه فکری می کنید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل