می خواهید استحاله خلق کنید، می خواهید بدانید خوش گذرانی بدون تزاید وزن روی بدن و روی ذهن چه شکلی است.می خواهید تغییری ساختن کنید که موجب بهتر شدن خوش زیستن شود. برای اینکه به وقوع بپیوندد به قواعد خود آمخته یک سفر جاده ای فکر کنید. گام به گام پیش می روید و مقصدتان را پیش رو می بینید. در ادامه در مطلب تناسب اندام در مورد چگونه اضافه وزن خود را درمان کنیم بیشتر می گوییم

چگونه اضافه وزن خود را درمان کنیم

درست مانوس اینکه برای یک سفر کامل مدت دستور کار ریزی می کنید، باید زمانی نیز بگذارید تا روی سنت سالمی که قرار است شما را به هدفتان برسانند فکر کنید.برنامه ریزی علاوه براین می تواند شما را برای کارهایی که میخواهید به کاربستن دهید و آنچه از آن لذت می برید از نظر ذهنی جمیل کند.در استمرار نکاتی برای نقشه ریزی، نگهداری تامین و تهیه استعداد ذهنی به شما خواهیم گفت.

به این فکر کنید که هرجا که می روید چه چیزهایی می خواهید به سنت جدید خود تکثیر و کاهش کنید: خانه، سرکار، بار مورد علاقه، و دیگر جاهایی که معمولا می روید. برای مثال، چه چیزی در آشخانه باعث ساختن سبب می شود؟ جعفری تمیز شده و جمیل در یخچال؟ سیب های شسته شده در سبد؟ پرده های نازک برای ورود نور به آشپزخانه؟ اگر به سور می روید چه چیزی باعث می شود در عاقبت راجب به قدرت و های خود درک خوبی داشته باشید؟

اینکه از داعی بخواهید غذاهای کم کالری نیکو کند؟ چیزی میل کنید که برطبق با برنامه تان باشد؟ راه حل های بیشی برای کالا اقسام محل ها وجود دارد، فقط کافیست بسامان باشید، مبتکرانه :صفت آفرینشگرانه فکر کنید و از کسی که به او اتکا دارید کمک بگیرید.برای دوستان و افراد مربوط به خانواده که در بین راه به آنها تلاقی می کنید پروگرام ریزی کنید:افرادی هستند که از مصون شما برای کاهش وزن خوشدل می شوند. و افرادی هم هستند که زیاد حامی شما نیستند. باید از قبل این کسان را بشناسید.

به هر شخصی که در تعیش روزمره با او وقت می گذرانید فکر کنید، و برای چیدن پروگرام از خود این پرسش ها و پاسخ ها مشکل ها را بپرسید:تا چه مرتبت می خواهید روند کار خود را با آنها به اشتراک بگذارید؟چه نوع موانعی را از آنها امید دارید؟ از چه راه هایی می توانید به آنها پاسخ دهید؟انتظار دارید چه نوع کمکی به شما بکنند؟ ببینید چطور می توانید به بهترین شکل به آنها بگوییدچه چیزی نیاز دارید. از بیان اینکه دقیقا چه چیزی کمکتان می کند نترسید.

چگونه اضافه وزن خود را درمان کنیم

خطوط قرمز خود را مشخص کنید

حتی با کمک و فرجه امن باز هم موانعی سر راه هست، برای مرتب کردن خود برای غلبه چه کارهایی باید ارتکاب داد؟ برای مثال، چشم به راه این هستید که آیا واقعا به هدف خود می رسید؟ زمان معارفه و و پاسخگویی به این احساسات همین حالا است. برای استحاله رفتارها، متخصصین می گویند باید قادر به ایفا به جریان انداختن مراسم جدید باشید.

پس این افزون مهم است که عاداتی را اختیار کنید که توانگری سپس کردنشان را داشته باشید. مثلا شما برنامه غذایی را قدرت و می کنید که از اطعمه و مدل غذا گساردن در آن خوشتان نمی آید، طرح ای که برایتان غیر تصوری است غذاهای آن را نمی توانید تهیه کنید، مثلا از شما می خواهد روزی دوبار سوپ کلم بخورید! چنین طرح ای فرد را برای شکست بانظم می کند و ظفر را از بین می برد.

پیاده روی و کاهش وزن

به آدرس قسمتی از آمادگی، از خود بپرسید: چرا می خواهم دگرگونی آفریدن کنم؟ دلیلتان هنگامی که با یک حالت پرهیجان قوی آمیخته شود افزون محرک بخش خواهد بود.به جای اینکه خیلی ساده بگویید ” می خواهم وزن کم کنم ” دلیلتان می تواند این باشد ” چون می خواهم قدرت بیشتـری داشته باشم ” و یا ” نمی خواهم درد بکشم “. به جای تمرکز روی وزنی که می خواهید کم کنید، روی احساسی که می خواهید بدست بیاورید تمرکز کنید.

همینطور که آن احساس را آروین می کنید وزن هم ته می آید. هدف پرتاب های قرار دهید که هدفتان را یادآور شوند. یک آماج ی خوب نشان ای است که سالم هستید دانا آن می شوید. مثلا می توانید این تیررس را روی ویتامین های روزانه خود بچسبانید و یا اصلا برای خود زنگ اخطاریه کوک کنید.حتی وقتی کارهای مورد نیاز را هم ادا داده باشید، برخی مواقع ممکن است به شیوه های قدیم برگردید. پس درست بدانید که چه چیزی می خواهید، این درست مانوس قدرت است که زمانی که نیاز است شما را به مسیر بازمی گرداند.

چگونه اضافه وزن خود را درمان کنیم

روزی ممکن است برای پیوستگی به هدف خود دچار مشکل شوید مثلا سرکار استرس داشته باشید یا کلاس یوگایی که می روید لغو شود، سبب در این مواقع ضربه می خورد.در چنین مواقعی به این فکر کنید که چطور نقشه های خود را ترتیب کنید تا مجدد به مسیر بازگردید، باید نقشه ای جدید بکشید. اینکه در طول مسیر به چند دست انداز اصابت کنید ذاتی است.