کیمی رایکونن: هرگز میکروفون به دست نخواهم شد!


فرمول یک ایران– کیمی رایکونن در مصاحبه‌ی اخیرش به بازنشستگی نیکو روزبرگ اشاره کرد و گفت که هنوز تصمیم قهرمان سال 2016 برایش یک معمای حل ناشدنی است. همان طور که به یاد دارید، روزبرگ پس از کسب قهرمانی در فصل 2016 تصمیم به خداحافظی گرفت اما هر هفته به عنوان بخشی از تیم گزارش اسکای اسپورت آلمان و انگلیس به پیست می‌آید و عملکرد رانندگان و...

فرمول یک ایران– کیمی رایکونن در مصاحبه‌ی اخیرش به بازنشستگی نیکو روزبرگ اشاره کرد و گفت که هنوز تصمیم قهرمان سال 2016 برایش یک معمای حل ناشدنی است.

همان طور که به یاد دارید، روزبرگ پس از کسب قهرمانی در فصل 2016 تصمیم به خداحافظی گرفت اما هر هفته به عنوان بخشی از تیم گزارش اسکای اسپورت آلمان و انگلیس به پیست می‌آید و عملکرد رانندگان و مسابقات را به عنوان کارشناس، بررسی می‌کند.

مرد فنلاندی اذعان کرد که در ابتدا به تصمیم روزبرگ احترام می‌گذاشت اما حالا فکر کردن به آن قضیه او را گیج می‌کند. شماره7 فراری که در مراسم رونمایی از کتابش، کیمی رایکونن ناشناخته، گفت‌وگویی با خبرنگاران داشت افزود:

وقتی او دلایلش را توضیح داد من فکر کردم کار جالبی است و او را درک می‌کردم. حالا او هر هفته با یک میکروفون به پیست می‌آید. این‌جاست که منطق او را برای کناره‌گیری درک نمی‌کنم.

کیمی رایکونن: هرگز میکروفون به دست نخواهم شد!کیمی رایکونن: هرگز میکروفون به دست نخواهم شد! نیکو روزبرگ

رایکونن این را هم گفت که خداحافظی از فرمول یک در زمان مناسب برایش آسان خواهد بود. زیرا دلیل اصلی او برای ادامه دادن، لذت بردن از مسابقه و رقابت است.

نه، برایم کنار گذاشتن این کار سخت نخواهد بود. زمانی که همه چیز به غیر از خود رانندگی در این ورزش تمام شود، راحت خواهم شد. فقط خود رانندگی عالی است، نه چیز دیگری.

مرد یخی از علاقه‌اش به ادامه‌ی فعالیتش در فرمول1 البته در در پشت صحنه‌ی این ورزش هم گفت:

البته که از این کارها خوشم می‌آید. چیزی مثل تحقیق و توسعه‌ی خودرو. البته دور از دوربین‌ها و رسانه‌های عمومی. هیچ‌وقت میکروفون در دست، کنار پیست نخواهم ایستاد!

راننده‌ی سی و هشت ساله‌ی فراری در مورد زندگی‌نامه‌اش که به تازگی در فنلاند منتشر شده -و ترجمه‌ی انگلیسی‌ آن هم 18 اکتبر در دسترس خواهد بود- گفت:

اهمیتی نمی‌دهم که کسی این کتاب را دوست داشته باشد یا نه!

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان