اطلاعات تازۀ وزارت دفاع از آن چه در غزنی می گذرد


وزارت دفاع ملی افغانستان خبر می‌دهد که مردم در ولایت غزنی به زنده‌گی عادی شان برگشته و نیروهای امنیتی ده‌ها حمله را بر ضد گروه طالبان راه‌اندازی کرده‌اند. دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید در اثر ضرب‌های هوایی در ساحات قلعه قاضی، توحید آباد و اطراف مسجد حاجی شاه بیش از ده ها تروریست کشته و زخمی...

اطلاعات تازۀ وزارت دفاع از آن چه در غزنی می گذرد

وزارت دفاع ملی افغانستان خبر می‌دهد که مردم در ولایت غزنی به زنده‌گی عادی شان برگشته و نیروهای امنیتی ده‌ها حمله را بر ضد گروه طالبان راه‌اندازی کرده‌اند.

دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید در اثر ضرب‌های هوایی در ساحات قلعه قاضی، توحید آباد و اطراف مسجد حاجی شاه بیش از ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.

منبع می‌گوید، در این عملیات ها که بر مرکز شهر غزنی و ساحه سالار ولایت میدان وردک صورت گرفته،  بیش از ۳۰ دهشت افگن کشته و ۲ تن دیگر شان دستگیر گردیدند.

وزارت دفاع ملی می‌گوید که در حال حاضر حومه‌های شهر غزنی از جمله حیدرآباد، حسن‌آباد، مغلان و نوآباد مرکز غزنی تصفیه و تلاشی شده و ۵ حوزه امنیتی پولیس دوباره فعال گردیده اند.

به اساس اطلاعات به دست آمنده، علاوه بر این، شبکه‌ مخابراتی روشن فعالیت خویش را مجدداً آغاز نموده و مردم شهر غزنی به روال زندگی عادی برگشته اند.

در عین زمان، وزارت دفاع ملی کشور می‌گوید که گروه طالبان در جریان حمله‌های بالای شهر غزنی از هیچ نوع جنایت دریغ نورزیده و بیش‌تر از تاسیسات عام‌المنفعۀ را به آتش کشیده‌اند.

وزارت دفاع ملی به مردم اطمینان می‌دهد که دیگر تروریستان فرصت پیدا نخواهند کرد تا روند زنده‌گی عادی مردم را با اخلال مواجه بسازد.

این درحالی‌ست که روز گذشته، مقام‌ها امنیتی خبر دادند که شهر غزنی به طور کلی دوبارۀ زیر کنترول نیروهای دولتی قرار گرفتند و طالبان از حومه‌های شهر، دور رانده شدند.

گفتنی‌ست که گروه طالبان ناوقت شب ۵ شنبه هفتۀ گذشته بالای شهر غزنی حمله کردند که تا روز گذشته ادامه داشتند و این جریان، ده‌ها تن به شمول افراد ملکی، کشته و زخمی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)