پذیرش اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی اراک کلید خورد


پذیرش اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی اراک کلید خورد

اراک - ایرنا - مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: پذیرش اینترنتی در تنها کلینیک فوق تخصصی بخش دولتی اراک با هدف ارایه خدمات آسان به مراجعان آغاز شد.

« میثم بخشی » روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رضایتمندی مراجعان، جلوگیری از ازدحام مردمی، کمک به ارایه خدمات مطلوب به بیماران شهرستانی از جمله اهداف راه اندازی این سامانه اینترنتی در کلینیک فوق تخصصی امام رضا (ع) اراک است.
وی اظهار داشت: مراجعان می توانند برای نوبت گیری به سامانه pazireshirc.arakmu.ac.irمراجعه کنند و برای مراجعه به پزشک با سهولت پذیرش شوند.
مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهروندان می توانند به صورت شبانه روزی برای نوبت دهی این کلینیک فوق تخصصی با 34020010 تماس بگیرند.
بخشی افزود: روزانه 2 هزار و 500 نفر توسط 100 پزشک به درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) و کوثر اراک مراجعه می کنند که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان شمارد قابل توجهی از بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی هستند.
وی بیان کرد: با طراحی و اجرای این فرآیند زمان کمتری برای دریافت نوبت صرف شده و رضایتمندی بیشتر مراجعه کنندگان حاصل می شود.
مدیرعامل کلینیک های ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: این مجموعه در تلاش است تا سامانه درگاه را نیز به زودی در کلینیک تخصصی امام رضا (ع) اراک راه اندازی کند و ارایه خدمات نوبت دهی به شیوه مطلوب تری ارایه شود.
بر اساس آخرین آمار در استان مرکزی 19 بیمارستان فعال با یکهزار و 945 تخت مصوب و یکهزار و 750 تخت فعال و 85 بخش درمانی وجود دارد.
15 واحد بیمارستانی استان مرکزی مربوط به حوزه دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و 3 بیمارستان نیز خصوصی در اراک و ساوه است.
698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یکهزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت دارند و 232 پزشک استان مرکزی در قالب دندانپزشک مطب دار و شاغل در دانشگاه ها و بیمارستان های غیر دولتی فعالیت دارند.
مجموع فضاهای بیمارستانی استان مرکزی در استان مرکزی 251 هزار و 49 متر مربع است که از این وسعت عرصه 126 هزار و 619 متر مربع درمانی و بقیه با کاربری های اداری و پشتیبانی است.
6991/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)