شخصی بیش از 16 هزار دلار در بازی FIFA 18 خرج کرده است


شخصی بیش از 16 هزار دلار در بازی FIFA 18 خرج کرده است

شخصی 32 ساله و بریتانیایی بیش از 16 هزار دلار در بازی FIFA 18 جهت خرید فیفا پوینت در «بخش آلتیمت» (Ultimate Team) تیم خرج کرده است. بحث خریدهای درون بازی بیش از حد در بازی‌های بزرگ، از بحث‌های مهم جامعه گیمینگ بوده و در چند ماه اخیر توجه بیشتری به خود کسب کرده است. بعد از انتشار بازی Star Wars...

شخصی 32 ساله و بریتانیایی بیش از 16 هزار دلار در بازی FIFA 18 جهت خرید فیفا پوینت در «بخش آلتیمت» (Ultimate Team) تیم خرج کرده است.

بحث خریدهای درون بازی بیش از حد در بازی‌های بزرگ، از بحث‌های مهم جامعه گیمینگ بوده و در چند ماه اخیر توجه بیشتری به خود کسب کرده است. بعد از انتشار بازی Star Wars Battlefront 2 از بازی‌هایی بود که به‌دلیل خریدهای درون بازی با انتقادهای بسیاری مواجه شد.

در پی این اتفاقات و همچنین در پی قانون «مقررات عمومی حفاظت از داده اتحادیه اروپا» (General Data Protection Regulation)، شخصی 32 ساله و اهل انگلیس به نام مایکل (وی جهت ناشناس باقی ماندن نام خانوادگی خود را اعلام نکرد) درخواستی به EA فرستاد و درخواست اطلاعاتی که از او و خریدهای او دارند را برای وی بفرستند. این اطلاعات جالب توسط EA برای مایکل فرستاده شد و او نیز آن‌ را برای Eurogamer فرستاد.

مایکل در مجموع 16.154 دلار در بازی FIFA 18 خرج کرده است. بازی FIFA 18 انتخابات زیادی برای خرج کردن در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. اگر فروش خود بازی را در نظر نگیریم، فیفا پوینت‌ها در بخش آلتیمت تیم منبع درآمد اصلی EA از سری فیفا است. بخش آلتیمت تیم در سال‌های اخیر سود زیادی برای EA به همراه داشته است.

البته ما نمی‌دانیم که میزان پول خرج شده توسط سایر بازیکنان بازی FIFA 18 چقدر است، اما طبق منطقی ساده می‌توان به این نتیجه رسید که میزان خرج شده توسط شخص انگلیسی از حد معمول بیشتر است. مایکل به Eurogamer اعلام کرد که او و نامزدش درآمدی قابل قبولی دارند. البته نکته‌ای که ذکر شده این است که اطلاعات خرج‌های مایکل برای دوره‌ای دو ساله است و با توجه به ابنکه بازی FIFA 18 پارسال به بازار آمد، احتمالاً اطلاعات وی شامل یک بازی دیگر سری فیفا هم می‌شود.

EA البته تمامی اطلاعات ممکن را برای مایکل نفرستاد. آن‌ها در ایمیلی برای وی توضیح دادند که جهت حفظ امنیت محصولات خود و سایر بازیکنان نمی‌توانند تمامی اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شخصی بیش از 16 هزار دلار در بازی FIFA 18 خرج کرده است


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داستان ساخت فیلم تتلو با بازی چهره مشهور هالیوودی چه بود؟