آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم!


فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو مطمئن است که او و تیم مکلارن می‌توانند در این آخر هفته شرایط را بهبود ببخشند، از طرفی معتقد است که هنوز کارایی بالای آنها نمایش داده نشده‌است و می‌توانند بهتر از این باشند. اسپانیایی کهنه کار در دور دوم تمرینی مجارستان بعد از گذراندن 38...

فرمول یک ایران – فرناندو آلونسو مطمئن است که او و تیم مکلارن می‌توانند در این آخر هفته شرایط را بهبود ببخشند، از طرفی معتقد است که هنوز کارایی بالای آنها نمایش داده نشده‌است و می‌توانند بهتر از این باشند.

اسپانیایی کهنه کار در دور دوم تمرینی مجارستان بعد از گذراندن 38 دور در این پیست به جایگاه 12 در انتهای روز تکیه داد و اذعان داشت روز خوبی برای او و تیم بود.

آلونسو گفت:

تا به اینجا، روز جمعه‌ی مثبتی برای ما رقم خورده، من در طول تمرین احساس خوبی نسبت به عملکرد خودرو داشتم.

ما آزمایش‌های زیادی را انجام داده‌ایم و اطلاعات خوبی را نسبت به کارکردهای فنی جمع‌آوری کرده‌ایم، جلسه صبح را به طور جد به جمع آوری نتایج بخش ایرودینامیک خودرو و اطلاعات پایه‌ای و اساسی اختصاص دادیم و جلسه‌ی بعد از ظهر را به ترکیب و استراتژی مد نظر لاستیکها صرف کردیم.

با وجود اعلام پیروزی و نگاه مثبت ناندو در مورد اجرای تمرینات روز جمعه، اما قهرمان دو دوره‌ی جهان اذعان کرد که MCL33 او کامل نیست و نواقصات جدی دارد.

آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم!آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم! فرناندو آلونسو – تمرین دوم گرندپری مجارستان

آلونسو افزود:

تنظیمات و بالانس خودرو در طول روز به هیچ وجه حتی نزدیک به ایده‌ آل‌ های من نیز نبود، ما در طول تمرین تقلا می‌کردیم که میزان آندراستیر خودرو را به میزان بسیار کم و خنده‌داری تغییر دهیم که با شکست عجیبی مواجه شدیم.

اگر بتوانیم توازن و تعادل درستی را پیدا کنیم آنگاه مطمئنا می‌توانم بگویم توانایی و عملکرد بالایی در این خودرو نهفته است و ما می‌توانیم با بیدار کردن آن از خواب، موفق ظاهر شویم.

هنگامی که آلونسو برای حضور در گرندپری مجارستان آماده می‌شود اظهارنظر جالبی کرد، آلونسو به گفته‌ی خودش دیگر این‌ بار به شرایط آب و هوایی و وضعیت آسفالت و پیست اطمینان دارد.

آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم!آلونسو: کارایی‌ نهفته خودرو را باید از خواب بیدار کنیم! گاراژ مکلارن – تمرین دوم گرندپری مجارستان

او افزود:

امروز، روز کاملا گرمی بود، من فکر می‌کنم دمای آسفالت در طول تمرین دوم حتی به 61 درجه سانتی‌گراد رسید که مطمئنا یک رکورد ویژه است. بنابراین، بگذارید ببینیم فردا چه چیزی میتوانیم در این جهنم! پیدا کنیم.

بی‌تردید ما در طول روزهای آتی به تعقیب درجه‌ی دماسنج پیست و ردیابی شرایط آب و هوایی و مسابقه نیاز مبرم داریم که این شرایط بی‌تردید در انتخاب و نحوه‌ی استفاده‌ی ما از لاستیک‌ها تاثیر بسزایی دارد. فردا ما با یک شرایط و مسیر متفاوت رو به رو هستیم امیدوارم پیش بینی‌هایمان درست از آب در آید.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ساخت کاردستی ورزشی برای کودکان با روش های ساده و راحت