بنزما: در رئال مادرید خیلی خوشحالم و تلاش می‌کنم به تاریخ سازی در این باشگاه ادامه دهم


بنزما: در رئال مادرید خیلی خوشحالم و تلاش می‌کنم به تاریخ سازی در این باشگاه ادامه دهم

طرفداری - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید ضمن ابراز خوشحالی فراوان از حضور در این تیم اعلام کرد می‌خواهد به تاریخ سازی‌اش در برنابئو ادامه بدهد.

کریم یکی از خریدهای موفق فلورنتینو پرز در دوره کهکشانی‌های 2 بود که با رقم بالایی از لیون جذب شد. بنزما اگرچه در دو فصل اخیر آمار گلزنی فوق العاده‌ای نداشته اما همواره مهره‌ای قابل اتکا برای مربیان در بازی‌های حساس به شمار رفته و حالا با جدایی رونالدو از رئال مادرید، اهمیتش در تیم بیشتر هم خواهد بود.

به گزارش مارکا، در میان شایعاتی که درباره آینده بنزما به گوش می‌رسد، کریم در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه می‌گوید:

پیش فصل بسیار خوب و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم. می‌دانیم که تمرینات طاقت فرسایی را سپری می‌کنیم اما خبر داریم که این تمرینات در طول فصل به کمک مان خواهد آمد. اینجا در رئال مادرید مثل همیشه باید برای فتح همه جام‌ها بجنگیم. به لحاظ فردی می‌خواهم بهتر از فصل گذشته باشم. برای ادامه دادن به تاریخ سازی در این باشگاه باید بیشتر تلاش کنم.

سبک لوپتگی؟ می‌دانیم که او کسی است که دوست دارد تیمش مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد. او اصرار خاصی به بازپس گیری توپ هم دارد. روی فشار تیمی روی حریف بلافاصله پس از لو دادن توپ. زمانی که به رئال مادرید پیوستم، برای بردن جام‌ها و عناوین مهم آمدم اما تصور نمی‌کردم اینقدر جام ببرم. از همان ابتدا می‌دانستم سال‌های دشواری در پیش دارم اما در بهترین باشگاه دنیا اوضاع همین است. خیلی خوشحالم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا