مارکز پادشاه سخسنرینگ


فرمول یک ایران – مارک مارکز با عملکرد قدرتمندانه خود توانست نهمین پیروزی متوالی خود را در سخسنرینگ آلمان جشن بگیرد و اختلاف خود با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی ولنتینو روسی به 46 امتیاز برساند. مارک با عملکرد بی عیب و نقص خود در شنبه توانست نهمین پول پوزیشن متوالی خود را نیز در این پیست کسب کند اما در شروع مسابقه و در پیچ اول سرعت...

فرمول یک ایران – مارک مارکز با عملکرد قدرتمندانه خود توانست نهمین پیروزی متوالی خود را در سخسنرینگ آلمان جشن بگیرد و اختلاف خود با نزدیک ترین تعقیب کننده خود یعنی ولنتینو روسی به ۴۶ امتیاز برساند.

مارک با عملکرد بی عیب و نقص خود در شنبه توانست نهمین پول پوزیشن متوالی خود را نیز در این پیست کسب کند اما در شروع مسابقه و در پیچ اول سرعت لازم را نداشت و از دو موتور سوار با انجین دوکاتی یعنی خورخه لورنزو و دنیلو پتروچی که استارت های خوبی دارند، عقب افتاد.

مارکز از ابتدای دور پنجم به سرعت تلاش کرد پتروچی را پشت سر بگذارد و به مقام دوم برسد. پس از انجام این کار، مارک سعی کرد خورخه را سردرگم کند و میزان لاستیک خوری و توانایی رانندگی خورخه با لاستیک سافت را ارزیابی کند.

مارکز پادشاه سخسنرینگمارکز پادشاه سخسنرینگ لورنزو و پتروچی-آلمان ۲۰۱۸

با رسیدن مسابقه به میانه، مارکز از لورنزو در پیچ آخر سبقت خود را گرفت و پیشتاز مسابقه آلمان ۲۰۱۸ شد و به خورخه نشان داد که چرا وی در این پیست مقتدر است. مارک بعد از سبقت سرعت خود را طوری کنترل کرد که از منطقه خطر و تعقیب دیگران دور باشد چون روسی به دلیل مشکل تایر جلو لورنزو از وی سبقت گرفته و دوم شده بود. در ده دور پایانی مارکز سعی در مراقبت از لاستیک سافت عقب خود داشت.

درحالی که مارک به خوبی از لاستیک های خود مراقب کرد اما خورخه در اواخر مسابقه دچار مشکل در تایر جلویی خود شد و از مقام سکو به رتبه نه چندان جالب ششم تنزل پیدا کرد. این افت لورنزو به ماوریک وینیالس این اجازه را داد تا از سرعت خود در اواخر مسابقه استفاده کند و با عبور از پتروچی به مقام سوم برسد و دو سکو یاماها را تکمیل کند. روسی با مقام دوم خود بهترین عملکرد فصلش را رقم زد.

مارکز پادشاه سخسنرینگمارکز پادشاه سخسنرینگ وینیالس-آلمان ۲۰۱۸

دنیلو پتروچی مقام چهارم را کسب کرد و آلوراو بائوتیستا با عملکرد خیلی خوب خود توانست مقام پنجم را کسب کرده و هردو موتور سوار تیم اصلی دوکاتی که ششم و هفتم شدند را شکست دهد.

دنی پدروسا بعد از نبرد طولانی خود با یوهان زارکو توانست مقام هشتم را از آن خود کند.

بردلی اسمیت با مقام دهمی بهترین عملکرد فصل را برای تیم خود یعنی تک ۳ یاماها رقم زد و جلوتر از موتور سوار تازه کار یعنی حافیظ سیاهرین قرار گیرد.

مارکز پادشاه سخسنرینگمارکز پادشاه سخسنرینگ رینز و اسپارگارو-آلمان ۲۰۱۸

آندره یانونه بعد از استارت ضعیف خود در مکان دوازدهم قرار گرفت، این در حالی بود که هم تیمی وی یعنی الکس رینز در دور اول با پول اسپارگارو برخورد کرد که این اتفاق موجب هدایت جک میلر به سمت سنگریزه ها شد.

تیتو رابات، جک میلر و اسکات ردینگ مقام های امتیازی بعدی را کسب کردند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارسلونا قهرمانی را تقدیم رئال مادرید کرد