دانلود نرم افزار همراه بانک صنعت و معدن


دانلود نرم افزار همراه بانک صنعت و معدن

در راستای اصل مشتری مداری و برای دسترسی سریع مشتریان به امور بانکی، و جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان در سفرهای درون شهری بانک صنعت و معدن همراه بانک خود را ارائه کرده است. سیستم همراه بانک صنعت و معدن، از طریق نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه قابل استفاده و بهره برداری است. مشتریان بانک صنعت و معدن میتوانند با افتتاح یکی از حساب های...

در راستای اصل مشتری مداری و برای دسترسی سریع مشتریان به امور بانکی، و جهت جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان در سفرهای درون شهری بانک صنعت و معدن همراه بانک خود را ارائه کرده است. سیستم همراه بانک صنعت و معدن، از طریق نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه قابل استفاده و بهره برداری است.

مشتریان بانک صنعت و معدن میتوانند با افتتاح یکی از حساب های کوتاه مدت یا قرض الحسنه میتوان از خدمات همراه بانک صنعت و معدن بهره مند شد.

بیشتر بخوانیم: دانلود نرم افزار همراه بانک حکمت ایرانیان

دانلود نرم افزار همراه بانک صنعت و معدن

مزایای دانلود نرم افزار همراه بانک صنعت و معدن

اطلاع از مانده حساب صورتحساب ( سه گردش آخر ) انتقال وجه بین حسابهای یک مشتری استعلام چک تعیین مبلغ چک پرداخت قبض از طریق حساب و کارت نرخ ارز اعلام مفقودی کارت اعلام شناسه حساب بانکی ایران ( شبا ) دریافت و تغییر رمز حساب اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و روزانه در ساعت‌های ٨ صبح و ٤ بعد از ظهر قابلیت تغییر تنظیمات برنامه امکان استفاده از خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه به صورت ٢٤ ساعته فراهم است از سایر روش‌های پرداخت الکترونیکی که در حال حاضر موجود و دردسترس می‌باشد، سریع‌تر و ارزان‌تر است. تلفن همراه، همیشه و در همه جا در دسترس است. موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می‌شود. به حمل کارت به منظور استفاده از خدمات مختلف بانکی نیازی نیست. نقل و انتقال پول را تسریع می بخشد. دانلود همراه بانک صنعت و معدن

راهنمای استفاده از همراه بانک صنعت و معدن

بر اساس سیستم عامل گوشی موبایل خود، نرم افزار همراه بانک را از جدول پایین صفحه بر روی گوشی خود دریافت و نصب نمایید. پس از نصب نرم افزار همراه بانک، با مراجعه به یکی از شعب بانک صنعت و معدن در سراسر کشور نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور خود اقدام فرمایید. با وارد نمودن نام کاربری و رمز خود میتوانید از مانده حساب و دیگر مزایای همراه بانک بهره مند شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!