جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد


جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد

استودیوی سازنده بازی Spider-Man در جریان مراسم کامیک کان 2018 اطلاعات جدیدی از بازی Spider-Man و شخصیت‌های مختلف درون آن به همراه بسته‌های الحاقی و لباس‌های متنوع قهرمان بازی منتشر کرد. همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، بازی Spider-Man حضور پررنگ و تاثیرگذاری در مراسم کامیک کام 2018 داشته و...

استودیوی سازنده بازی Spider-Man در جریان مراسم کامیک کان 2018 اطلاعات جدیدی از بازی Spider-Man و شخصیت‌های مختلف درون آن به همراه بسته‌های الحاقی و لباس‌های متنوع قهرمان بازی منتشر کرد.

همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، بازی Spider-Man حضور پررنگ و تاثیرگذاری در مراسم کامیک کام 2018 داشته و نگاه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. اگه به خاطر داشته باشید، در اخبار گذشته اعلام کردیم که تریلر جدید منتشر شده از این بازی موجی از نارضایتی‌ها را به دنبال داشت و تقریبا همه این بازخوردهای منفی به دلیل تغییرات به وجود آمده در شخصیت «مری جین واتسون» (Mary Jane Watson) نسبت به قبل بوده است.

البته فارق از این موضوع، تریلر منتشر شده از بازی Spider-Man در کامیک کان امسال نکات مثبت بسیاری نیز با خود به همراه داشت، به عنوان مثال شخصیت‌های «سیلور سیبل» (Silver Sable)، «مایلز مورالز» (Miles Morales) و البته مری جین به نمایش گذاشته شدند و مطمئن هستیم که علاوه‌بر حضور پررنگ در این عنوان ابرقهرمانی، تاثیر زیادی در داستان و شخصیت مرد عنکبوتی/ پیتر پارکر خواهند داشت.

جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد

علاوه‌بر این، به لطف صحبت‌های «برایان انتهار» (Bryan Initihar)، مدیر پروژه، «بیل روزمن» (Bill Rosemann)، کارگردان اجرایی و «یوری لونتال» (Yuri Lowenthal)، بازیگر نقش پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی، اطلاعات بیشتری نیز از بازی فاش شده است که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. آن‌ها در رابطه با شخصیت‌های سیلور سیبل و مایلز مورالز که تریلر کامیک کان توجه زیادی به آن‌ها داشت، صحبت کردند. به عنوان مثال استودیوی اینسومنیاک گیمز سعی کرده است تا در طراحی مایلز موالز به کمیک بوک‌ها وفادار بماند. مورالز که خود یک طرفدار پر و پا قرص مرد عنکبوتی به شمار می‌رود، رابطه صمیمی بسیار نزدیکی با پیتر پارکر خواهد داشت.

بازیگر نقش پیتر پارکر در بازی Spider-Man گفته است که سکانس‌های 2 نفره آن‌ها را بسیار دوست داشته و از نظر او بهترین صحنه‌های بازی به شمار می‌روند. تنها سوالی که در این میان مطرح می‌شود، این است که آیا بازیکنان در بازی Spider-Man می‌توانند کنترل شخصیت مایلز مورالز را به دست بگیرند؟ سازندگان در جواب گفته‌اند که باید تا 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 1397) و زمانی که این عنوان منتشر می‌شود، صبر کنیم و خودمان به پاسخ این پرسش برسیم؛ بنابرایم، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که چنین اتفاقی در بازی رخ دهد، هرچند احتمال اشتباه بودن این فرضیه نیز وجود دارد.

جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد

در مورد شخصیت سیلور سیبل نیز استودیوی اینسومنیاک گیمز برخورد او با مرد عنکبوتی را «جذاب و غیر قابل پیش‌بینی» نامیده و اعلام کرده است که طراحی نماینده‌های سیلور (که در بازی نقش مهمی را بازی خواهند کرد) از این شخصیت الهام گرفته شده است. «نیکول الیس» (Nichole Elise) وظیفه بازیگری در نقش سیلور سیبل را به عهده دارد.

همچنین اعلام شد که لحن صدا و رفتار پیتر پارکر زمانی که در هیبت مرد عنکبوتی ظاهر می‌شود، نسبت به مواقعی که لباس شخصی به تن دارد، تغییر می‌کند. به عنوان مثال او در هنگام انجام ماموریت‌ها و مواقعی که لباس ابرقهرمانی‌اش را به تن دارد، اعتماد به نفس بالایی داشته و خونسرد است، اما خارج از لباس، همان نوجوان معذب و کم و بیش دست و پاچلفتی است که همه می‌شناسند. البته او در کنار مری جین و مایلز مورالز همیشه همان پیتر پارکر همیشگی است و نقش مرد عنکبوتی را بازی نمی‌کند.

استودیوی اینسومنیاک گیمز تمام تلاش خود را به کار بسته تا طرفداران شخصیت محبوب مرد عنکبوتی را در بازی Spider-Man راضی نگه دارد و به منابع اصلی (کامیک‌ بوک‌ها) وفادار باشد، اما این مورد دلیل نمی‌شود که آن‌ها دست از خلاقیت برداشته و هیچ تغییری در شخصیت‌ها اعمال نکنند. مری جین یکی از این تغییرات به شمار می‌رود، هرچند ظاهر جدید او به دل بسیاری از طرفداران ننشست، اما استودیوی سازنده وعده یک داستان جذاب و درگیر کننده را به بازیکنان داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، بازیکنان می‌توانند در بخش‌هایی از بازی Spider-Man، کنترل این شخصیت را به دست بگیرند و داستان او را دنبال کنند.

جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد

مورد دیگری که بازخوردهای مثبت زیادی به دنبال داشت، لباس جدید مرد عنکبوتی به نام Velocity Suit است که در مراسم کامیک کان معرفی شد و به گفته استودیوی اینسومنیاک گیمز قابلیت‌های جدیدی را به قهرمان بازی اضافه خواهد کرد. لازم به ذکر بوده که برای هماهنگی طراحی این لباس با دیگر ابرقهرمان‌های دنیای مارول، استودیوی سازنده طراح معروف، «ادی گرانوف» (Adi Granov) را استخدام کرد. جالب است بدانید که گرانوف لباس شخصیت Black Panther را نیز طراحی کرده و طرح‌های زیادی در مجموعه سینمایی Iron Man از کارهای او به شمار می‌روند. گرانوف طراحی بسیاری از جلدهای کمیک بوک‌هایNova را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود ثبت کرده است.

در طول صحبت‌های عوامل سازنده بازی Spider-Man به شخصیت ضد قهرمانی Black Cat نیز اشاره شد که قرار است به عنوان اولین بسته الحاقی پس از انتشار این عنوان ابرقهرمانی به بازی اضافه شود. البته در خود بازی اصلی نیز اشاره‌هایی به وجود او خواهد شد. و درنهایت باید اعلام کرد که استودیوی سازنده قول سورپرایزهای زیادی را در رابطه با این عنوان به بازیکنان داده است و تاکید کرده که اطلاعات منتشر شده از این بازی در مقایسه با نسخه نهایی بسیار کم و ناچیز هستند.

ناگفته نماند که بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 (16 شهریور 1397) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 شرکت سونی منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیات جدیدی از Spider-Man و شخصیت‌های بازی منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر