متخلفان انتشار بنر در بخش ساردوئیه به دستگاه قضایی معرفی می شوند


متخلفان انتشار بنر در بخش ساردوئیه به دستگاه قضایی معرفی می شوند

جیرفت – ایرنا – بخشدار ساردوئیه جیرفت گفت: با متخلفان انتشار بنر در زمینه ممنوعیت ورود افراد غیربومی به روستای قنات سامان این بخش از طریق دستگاه قضا برخورد قانونی می شود.

محمود مهنی شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به نصب بنری در زمینه ممنوعیت ورود مردم غیربومی به روستای قنات سامان اشاره کرد و افزود: پیگیر شناسایی افرادی که این بنر را نصب کرده اند، هستیم .
وی اظهار داشت: مردم و گردشگران می توانند از روستای خوش آب و هوای قنات سامان در بخش ساردوئیه جیرفت بدون هیچ محدودیتی بازدید کنند.
مهنی بیان کرد: بخش خوش آب و هوای ساردوئیه جیرفت همواره آماده استقبال گردشگران است و در این زمینه تمهیدات لازم برای استقرار میهمانان در هتل، مهمانسراها و پارک ها فراهم شده است.
بخشدار ساردوئیه به فعالیت های دولت تدبیر و امید در زمینه صنعت گردشگری اشاره کرد و گفت: 12 خانه بوم گردی در بخش ساردوئیه راه اندازی شده است و از متقاضیان در این بخش با ارایه تسهیلات بانکی حمایت می شود.
وی تصریح کرد: روستای قنات سامان دارای 60 خانوار است و این روستا هم مرز با شهر درب بهشت است که اماده پذیرایی از گردشگران است.
بخش ساردوئیه از مناطق خوش آب و هوای شهرستان جیرفت است، شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/7429/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...