مردم با صداقت مسئولان مواجه شوند از کمک مضایقه نمی‌کنند


مردم با صداقت مسئولان مواجه شوند از کمک مضایقه نمی‌کنند

سخنگوی جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری با بیان اینکه اگر مردم با صداقت مسئولان مواجه شوند از کمک مضایقه نمی‌کنند‌، گفت: این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی و موقعیت‌های گوناگون نظام با ایثارگری و شهادت ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی را در هیچ شرایطی تنها نخواهند گذاشت. 

سیدکمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره لزوم گفت‌وگوی رودرروی مسئولان با مردم و بیان شرایط کشور، اظهار کرد: بیان واقعیت‌ها از زبان مسئولان از فضیلت‌های حاکمان است و وقتی کشور گرفتار مسائل اقتصادی و دیگر مشکلات می‌شود، مردم بهترین و امین‌ترین یاور برای مسئولان خواهند بود.

وی با بیان اینکه کشور در بخش اقتصاد با ناکارآمدی و تحریم‌های ظالمانه مواجه است،‌ تصریح کرد: لازمه اینکه مردم در شرایط سخت کارگزاران را از خود بدانند و آنان را یاری کنند، شنیدن شرایط از زبان مسئولان است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه مردم دوست دارند مسئولان آنان را محرم دانسته و صادقانه با آنها سخن بگویند، اضافه کرد: وقتی دولتمردان در بیان مطالب و معضلات با مردم شفاف و صادق باشند، مردم مشکلات را درک کرده و سهم خودشان را در حل مسائل به خوبی ادا می‌کنند.

سجادی تاکید کرد: مردم ایران مرد شرایط سخت و بحران هستند، در کمبودهای موجود از جمله بی‌آبی و کمبود انرژی هم می‌توانند کمک حال دولت باشند به شرطی که واقعیت‌ها به نحو مطلوب به آنان منتقل شود.

وی با اشاره به سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر اینکه «‏‏من با جرأت مدعى هستم که ملت ایران و توده میلیونى آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین(ع) و حسین بن على(ع) هستند»، گفت: این ملت در هشت سال جنگ تحمیلی و موقعیت‌های گوناگون نظام با ایثارگری و شهادت ثابت کردند که نظام جمهوری اسلامی را در هیچ شرایطی تنها نخواهند گذاشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: اگر مسئولان وظایف خود را با دقت، صداقت و جدیت انجام دهند، مردم وظیفه خود را در صرفه‌جویی و مراقبت از منابع به خوبی انجام خواهند داد.

سجادی گفت: حکومت‌های مردمی مشکلات را به راحتی با مردم در میان می‌گذارند و ملت‌ها هم نسبت به فرهنگ خودشان به حاکمان کمک می‌کنند؛ بنابراین اگر مردم با صداقت مسئولان مواجه شوند، مضایقه نمی‌کنند. تشریح درست شرایط کشور برای مردم به دور از وعده و آمارهای دروغین، از شاخصه‌های حکومت خوب و اعتماد مردم به مسئولان نیازمند صداقت آنان است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال