افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT


افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

تصاویری از فیس‌لیفت آئودی TT مدل 2019 به‌صورت آنلاین افشا شده است. این تصاویر که متعلق به مدل TT S هستند، تغییرات ظاهری ظریفی را نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، TT مدل 2019 تا حد زیادی نسبت به قبل یکسان باقیمانده است اما بااین‌حال تغییراتی ظریف و جزئی در خودرو صورت گرفته که... نوشته افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT به صورت...

تصاویری از فیس‌لیفت آئودی TT مدل 2019 به‌صورت آنلاین افشا شده است. این تصاویر که متعلق به مدل TT S هستند، تغییرات ظاهری ظریفی را نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، TT مدل 2019 تا حد زیادی نسبت به قبل یکسان باقیمانده است اما بااین‌حال تغییراتی ظریف و جزئی در خودرو صورت گرفته که با نگاهی دقیق‌تر می‌توان به آن‌ها پی بُرد.

افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

در نمای جلویی TT جدید طراحان آئودی با الهام از مدل پرچم‌دار TT RS، ورودی‌های هوای بزرگ‌تری را به همراه قسمت‌هایی نقره‌ای‌رنگ کار کرده‌اند. علاوه بر این، طرح داخلی راه‌راه جلوپنجره نیز با طرح شش‌ضلعی جایگزین شده است. این TT درون تصاویر روی رینگ‌های جدیدی قرار گرفته درحالی‌که در زیر رکاب‌ها و قابل آینه‌های آن‌هم تریم نقره‌ای کار شده است.

افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

نمای عقبی TT جدید نیز کمی تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد. در اینجا خروجی‌های هوای کوچکی دیده می‌شود که روی گلگیرهای عقب قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، تغییرات کوچکی هم در سپر و دیفیوزر خودرو صورت گرفته است. در کل در نمای جلویی TT مدل 2019 تغییرات خوبی انجام شده اما قسمت عقبی تا حد زیادی بدون تغییر باقیمانده است.

افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

در زیر کاپوت TT S جدید مدل 2019 نیز همچنان موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو حفظ خواهد ولی احتمالاً آئودی کمی به قدرت آن اضافه خواهد کرد که این یعنی می‌توانیم انتظار اعدادی بیشتر از 305 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور را داشته باشیم.

افشای تصاویر فیس‌لیفت آئودی TT

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها