نویسنده سابق ایدوس مونترئال به استودیوی گوریلا گیمز ملحق می‌شود


نویسنده سابق ایدوس مونترئال به استودیوی گوریلا گیمز ملحق می‌شود

نویسنده‌ی سابق استودیوی «ایدوس مونترئال» (Eidos Montreal) به استودیوی گوریلا گیمز پیوسته است تا بر روی عنوان جدید این تیم که احتمالاً دنباله‌ی بازی Horizon: Zero Dawn است، کار کند. «گیلز آرم‌استرانگ» (Giles Armstrong) که سابقه‌ی کار با ایدوس مونترئال روی پروژه‌های متعددی نظیر Deus...

نویسنده‌ی سابق استودیوی «ایدوس مونترئال» (Eidos Montreal) به استودیوی گوریلا گیمز پیوسته است تا بر روی عنوان جدید این تیم که احتمالاً دنباله‌ی بازی Horizon: Zero Dawn است، کار کند.

«گیلز آرم‌استرانگ» (Giles Armstrong) که سابقه‌ی کار با ایدوس مونترئال روی پروژه‌های متعددی نظیر Deus Ex: Human Revolution و Thief را دارد، به‌تازگی از طریق حساب توئیتر شخصی خود از ملحق شدن به گوریلا گیمز به عنوان نویسنده‌ی ارشد خبر داده است.

تخصص آرم‌استرانگ در نویسندگی و داستان‌سرایی است و بنابراین، گزینه‌ای عالی برای استودیوی گوریلا گیمز محسوب می‌شود که قصد گسترش دنیای Horizon: Zero Dawn را دارد؛ دنیایی که البته قبلاً هم مورد ستایش قرار گرفته است. اگر نسخه‌ی دوم Horizon در کار باشد، خوشبختانه وی آنقدر زود به این تیم پیوسته است تا تاثیر کافی برروی توسعه‌ی آن را داشته باشد.

بازی Horizon: Zero Dawn هم‌اکنون به‌طور انحصاری در دسترس پلی‌استیشن 4 قرار دارد. این عنوان که اولین تجربه استودیوی گوریلا گیمز در سبک اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز به حساب می‌آمد، موفق شد چه از سوی بازی‌بازان و چه از سوی منتقدین مورد تحسین و تمجید قرار بگیرد و بیش از 7.6 میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش برساند که آمار فوق‌العاده‌ای برای یک آی‌پی جدید انحصاری است.

نظر شما راجع به بازی جدید استودیوی گوریلا گیمز چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نویسنده سابق ایدوس مونترئال به استودیوی گوریلا گیمز ملحق می‌شود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر