ورود بلاک چین به شبکه‌های اجتماعی


ورود بلاک چین به شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی به عنوان جزئی جدانشدنی از زندگی فردی میتواند تلقی شود، این شبکه ها میتوانند برای پرکردن اوقات فراغت کاربران به کاربرده شوند. طبق تحقیقات انجام شده میتوان دریافت که در قشر نوجوان ساعات مورد استفاده در این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به بیش از 9 ساعت رسیده است. این شبکه های اجتماعی به رایگان در اختیار همگان قرار گرفته...

شبکه های اجتماعی به عنوان جزئی جدانشدنی از زندگی فردی میتواند تلقی شود، این شبکه ها میتوانند برای پرکردن اوقات فراغت کاربران به کاربرده شوند. طبق تحقیقات انجام شده میتوان دریافت که در قشر نوجوان ساعات مورد استفاده در این فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به بیش از ۹ ساعت رسیده است.

این شبکه های اجتماعی به رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است. در علم تجارت گفته می شود که هرگاه خدمت یا کالایی به رایگان در اختیار شما قرار گیرد، هدف اصلی شرکت، شما هستید.

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، به شما اجازه استفاده کامل از امکاناتشان را می دهند، اما چرا؟ به دلیل اینکه آنها تنها خود شما را می خواهند. این شبکه ها میتوانند از عادت ها و رفتارهای شما و همچنین مکانی که در آن قرار دارید باخبر شوند.

بیت کوین از ۸ سال قبل در فضای اینترنت بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت و این میتواند به دلیل پتانسیل بالای آن برای سرمایه گذاری باشد. اما در عین حال که ارزهای دیجیتال دارای نوسانات زیادی است، اما تکنولوزی به کار رفته در آن میتواند آینده بسیار درخشانی را در صنعت ایفا کند.

ورود بلاک چین به شبکه‌های اجتماعی

بلاک چین که میتوان به طور خلاصه آن را این چنین تعریف کرد: دفترکل توزیع شده و غیرمتمرکز که ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌کنند. این تکنولوژی میتواند نحوه

شکل گیری کنونی برخی صنایع و همچنین آینده آنها را بهم ریزد.

بلاک چین با ورود به دنیای کسب و کار مانند استارت آپ ها توانسته تحولی عظیم را ایجاد کند. سیستم های بلاک چین مانند اتریوم که میتواند برنامه ها را در پلتفورم خود اجرا کند و همچنین قراردادهای هوشمند را طراحی نماید، باعث ایجاد ترس و وحشت در بسیاری از صنایع کنونی مانند شبکه های اجتماعی شده است.

بیشتر بخوانیم: ارز دیجیتال اتریوم چیست؟

همچنان که گفته شد، شبکه های اجتماعی با عدم رعایت حریم خصوصی باعث ایجاد تنش هایی در جوامع شده اند اما در نسل جدید با استفاده از سیستم غیر متمرکز مسائل امنیتی و حریم خصوصی ارتقا خواهد یافت.

دلایل اهمیت بلاک چین برای شبکه های اجتماعی

۱- کنترل بهتر محتوا

بلاک چین با کنترل بهتر محتوای این شبکه ها، با استفاده از روش های غیر متمرکزی، باعث خواهد شد دیگر مرکزی برای کنترل محتوای نشر شده توسط کاربر وجود نداشته باشد.

۲- افزایش امنیت اطلاعات کاربران

جمع آوری اطلاعات توسط شبکه های اجتماعی کنونی میتواند ضربه مهلکی به برخی از کاربران فضای مجازی بزند، و باعث دوری کامل این افراد از این فضا شود. اما با ورود بلاک چین به این حوزه میتوان تضمین حریم شخصی و امنیت در سیستم های غیر متمرکز را یادآور شد.

۳- راهی برای پرداخت

به دلیل آنکه ارزهای دیجیتال بر پایه بلاک چین می باشند، کاربران به راحتی می‌توانند توکن‌ها و ارزهای خود را از طریق شبکه‌ اجتماعی انتقال دهند .

در نتیجه میتوان این مطلب را بیان کرد که با استفاده از سیستم غیر متمرکز یا فناوری بلاک چین حریم خصوصی افراد ارتقا خواهد یافت و همچنین سرمایه گذاری جمعی را میتوان مهیا کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ وحید موسویان بنام متهم