پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2019


پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2019

بر طبق گزارشات انجام شده توسط cnbc، بنیانگذار یکی از ارزهای دیجیتال به نام هاسپ، بیان کرده است که قیمت بیت کوین تا ابتدای سال 2019 به 60,000 دلار خواهد رسید. او همچنین طی کنفرانسی که در هنگ کنگ برگزار شد، در مصاحبه ای اظهار داشت که بر طبق پیش بینی که در ماه دسامبر انجام داده، قیمت بیت کوین افزایش پیدا خواهد کرد و تا ابتدای سال 2019 به...

بر طبق گزارشات انجام شده توسط cnbc، بنیانگذار یکی از ارزهای دیجیتال به نام هاسپ، بیان کرده است که قیمت بیت کوین تا ابتدای سال ۲۰۱۹ به ۶۰,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

او همچنین طی کنفرانسی که در هنگ کنگ برگزار شد، در مصاحبه ای اظهار داشت که بر طبق پیش بینی که در ماه دسامبر انجام داده، قیمت بیت کوین افزایش پیدا خواهد کرد و تا ابتدای سال ۲۰۱۹ به ۶۰ هزار دلار خواهد رسید. در آن زمان، هاسب دو پیش بینی را انجام داد. یکی از آن پیش بینی ها، رسیدن قیمت بیت کوین به مرز ۵ هزار دلار بود که شاهد رسیدن قیمت به محدوده ۵ هزار دلاری بوده ایم. حال باید منتظر ماند تا اینکه مشاهده کنیم که آیا قیمت بیت کوین به سمت ۶۰ هزار دلار پیش خواهد رفت یا خیر. اما همچنین هاسپ بر پیش بینی خود پایبند بوده و با اطمینان بیان میکند که این هدف قیمتی، دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانیم: مهمترین شرایط تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به پول

البته قیمت بیت کوین یکبار در سال ۲۰۱۸ به محدوده ۵ هزار دلار وارد شد و یکبار دیگر در سپتامبر ۲۰۱۷ این محدوده را تجربه کرده است.

پیش بینی قیمت بیت کوین تا سال 2019

اتفاقات مهم و تاثیر خبرهای خوب و بزرگ میتواند این هدف قیمتی را محقق سازد. هاسب بیان کرد که میتواند اتفاقات بزرگ و مثبت که در سال جاری اتفاق بیفتد باعث افزایش قیمت شود. در غیر اینصورت میتوان زمان رسیدن به قیمت ذکر را مدتی طولانی تر در نظر گرفت.

خبرهایی میتواند با افزایش قیمت بیت کوین شود

۱- تایید یکی از صندوق های سرمایه گذاری بورس(ETF)

۲- حمایت یکی از کشورها از ارزهای دیجیتال

طبق بیانات هاسب، در صورتی میتوان از نوسانات بسیار زیاد این ارزها جلوگیری کرد که بهترین پروژه های این حوزه انتخاب شوند و بازار ارزهای دیجیتال را به ارزش واقعی خود رساند.

همچنین در راستای حمایت از پیش بینی هاسپ، هفته گذشته نیز تام لی، بر پیش‌بینی قبلی خود مبنی بر این که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به ۲۵،۰۰۰ دلار می رسد تاکید کرد.

البته بعد از انتشار این اخبار شاهد افت قیمتی ۰/۴ درصدی بوده ایم.

ارزهای دیجیتال - بیت کوین - دلار - صندوق سرمایه گذاری بورس - قیمت دلار - نرخ ارز - پیش بینی قیمت بیت کوین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!