عکس ؛ روش جالب ستاره یوونتوس برای انتخاب شماره پیراهن جدیدش !


در رای‌گیری‌ کوادرادو از هوادارانش که در صفحه‌ی تویتر او انجام شده، ملی‌پوش کلمبیایی از هوادارانش خواسته نظرشان را درباره‌ی شماره‌ی جدید پیراهن او اعلام کنند. یکی از گزینه‌ها البته پیراهن شماره‌ی 10 یووه بوده که در حال حاضر در اختیار پائولو دیبالا است. و بعید به نظر می‌رسد دیبالا از نتایج رای‌گیری کوادرادو راضی باشد. کوادرادو از زمانی...

عکس ؛ روش جالب ستاره یوونتوس برای انتخاب شماره پیراهن جدیدش !

نظرسنجی کوادرادو از طرفدارانش برای انتخاب شماره پیراهن
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ | ۹:۵۹
عکس ؛ روش جالب ستاره یوونتوس برای انتخاب شماره پیراهن جدیدش !

کوادرادو، ملی‌پوش کلمبیایی که پیراهن شماره‌ی هفت او در یونتوس به رونالدو اختصاص داده شده در مورد اینکه شماره‌ی پیراهن جدیدش چه باید باشد در اینستاگرام از هوادارانش را‌ی‌گیری به عمل آورده.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در رای‌گیری‌ کوادرادو از هوادارانش که در صفحه‌ی تویتر او انجام شده، ملی‌پوش کلمبیایی از هوادارانش خواسته نظرشان را درباره‌ی شماره‌ی جدید پیراهن او اعلام کنند. یکی از گزینه‌ها البته پیراهن شماره‌ی ۱۰ یووه بوده که در حال حاضر در اختیار پائولو دیبالا است. و بعید به نظر می‌رسد دیبالا از نتایج رای‌گیری کوادرادو راضی باشد.

کوادرادو از زمانی که پیش از فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ برای بار دوم به عنوان یار قرضی، از چلسی به یونتوس آمد تا چند روز پیش پیراهن شماره‌ی هفت باشگاه ایتالیایی را به تن می‌کرد. اما چون پیراهن شماره‌ی هفت باید به رونالدو که اخیراً با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی به تورین آمده تعلق می‌گرفت، کوادرادو حالا بدون پیراهن مانده است.

کوادرادو بعد از پیوستن رونالدو به یونتوس، اعلام کرد پیراهن شماره هفت خود را به او داده و نوشت ” دادن همیشه بهتر از گرفتن است. امیدوارم کریستیانو در ماجراجویی جدیدش موفق باشد “.

کوادرادو، در رای‌گیری خود شماره‌های ۱۶، ۲۱، ۴۹ و ۱۰ را به عنوان گزینه‌ها معرفی کرده و از هواداران خودش و یونتوس خواسته نظر بدهند که دوست دارند او را فصل آینده با کدام شماره‌ی پیراهن ببینند.

عکس ؛ روش جالب ستاره یوونتوس برای انتخاب شماره پیراهن جدیدش !

پیراهن شماره‌ی ۱۰ که یکی از محبوب‌ترین پیراه‌های فوتبال به حساب می‌آید در باشگاه یونتوس در اختیار پائولو دیبالا ستاره‌ی آرژانتینی قرار دارد و بعید به نظر می‌رسد او بخواهد به این زودی‌ها پیراهنش را در اختیار کس دیگری قرار بدهد. باید صبر کرد و دید با شروع فصل جدید کوادرادو با چه شماره پیراهنی برای یونتوس به میدان خواهد رفت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال ایتالیا , فوتبال جهان , گالری عکس
برچسب ها : شماره پیراهن کوادرادو, کوادرادو, هافبک یوونتوس, یوونتوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس کاظم صدیقی در آغوش وزیر فرهنگ