عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش


عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش زندگینامه ساغر عزیزی ساغر عزیزی (زادهٔ 9 فروردین ماه 1356 در شیراز) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او در رشته تحصیلی سینما تحصیل کرده و با اولین فیلم خود در سال 1378 به‌طور حرفه‌ای پا به عرصه سینما گذاشت؛ و فعالیت تلویزیونی خود را … نوشته عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی...

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

زندگینامه ساغر عزیزی

ساغر عزیزی (زادهٔ ۹ فروردین ماه ۱۳۵۶ در شیراز) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

او در رشته تحصیلی سینما تحصیل کرده و با اولین فیلم خود در سال ۱۳۷۸ به‌طور حرفه‌ای پا به عرصه سینما گذاشت؛

و فعالیت تلویزیونی خود را با مجموعهٔ تلویزیونی معصومیت از دست رفته شروع کرد. وی هم‌اکنون در مجموعهٔ تلویزیونی معمای شاه در نقش فرح دیبا بازی می‌کند.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

گفتگوی جدید با ساغر عزیزی

مجله دیده بان – علیرضا برنجی:

ساغر عزیزی یک فروردین ماهی متولد شیراز است؛ بنابراین طبیعی است که بگوید دلمشغولی عمده اش گل و شعر است.

در رشته کارگردانی سینما تحصیل کرده و از سال 80 با فیلم «رنگ شب» فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد.

طی این سال ها جدا از علاقه شخصی او به تئاتر، بیشتر به عنوان بازیگر در تلویزیون دیده شده است.

اخیرا بازی در نقش چالش برانگیز فرح را در سریال معمای شاه از سر گذرانده است و قبل از آن هم در نقش عزت الدوله، همسر امیرکبیر نقش آفرینی کرده است. با او درباره دلمشغولی ها و نقش هایش گفتگو کردیم.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

جالب ترین خاطره دوران کودکی ام

یکی از خاطرات جالب من در 7 سالگی زمانی بود که مرا در مدرسه ثبت نام کردند و من مرتب به خانواده و مسئولین مدرسه اصرار می کردم که من پسرم و باید اسم مرا در مدرسه پسرانه بنویسند. بعد از اینکه خانواده به خواست من توجه نکردند پس از چند روز از مدرسه فرار کردم و به مدرسه پ1سرانه رفتم و آنجا به آنها گفتم که من پسرم و خانواده ام متوجه نیستند که من پسرم. شما مرا ثبت نام کنید!

خاطرم هست معلم کلاس اولم خانم طالبی که امیدوارم هر جا هستند سلامت باشند در کنار شیطنت های من خیلی صبوری می کردند و رابطه خوبی با من برقرار کرده بودند.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

دلمشغولی هایم؛ گلدان ها، نقاشی و شعر است.

دلمشغولی و علاقمندی ام در زندگی شخصی گلدان ها، نقاشی و شعر است. شعر نقش پررنگی در زندگی من داشته و دارد. از نوجوانی با فروغ فرخزاد با فراز و فرودهای زندگی تا حافظ جان و مولانا همیشه از شعر خواندن لذت برده ام اما به واقع احمد شاملو نقش بسزایی در زندگی من داشته است و شعر «در آستانه» تحولی عظیم در نگرش من و انسانی که امروز هستم داشته و به درستی درک کردم وقتی شاملو می گوید: «فرصت کوتاه بود و سفر جانکاه اما یگانه بود و هیچ کم نداشت…» یک فرصت و یک سفر سخت پیش روی همه ماست.

عشق به زندگی و سختی ها در کنار هم و من یاد گرفتم که انسان ها را دوست داشته باشم و عاشق زندگی باشم چون در نهایت باز هم به قول شاملو «انسان زاده شدن تجسد وظیفه بود» یا توان دوست داشتن و دوست داشته شدن تنها از موجودات زنده به خصوص انسان برمی آید.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

راه مهر، راز سپهر

در حال حاضر مشغول بازی در تئاتر «راه مهر، راز سپهر» هستم که نویسنده و کارگردان اندیشمند این کار آقای شکرخدا گودرزی هستند و من عاشقانه این کار را دوست دارم و از همکاری با تک تک عزیزان لذت می برم و یکی از سخت ترین نقش هایی که تا به حال داشتم، همین نقش ملکه در این تئاتر است؛ نقش همسر شاه گشتاسب و مادر فرزندی که درد و رنج بسیاری را متحمل می شود و از اینکه این اثر جایگاه اندیشه و هنر دارد به خودم می بالم.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

ورزش، غذای سالم و تمرکز

چون بسیار به غذا خوردن علاقمندم و یکی از آرزوهایم سفر به نقاط مختلف و خوردن خوراکی های متفاوت در گوشه و کنار دنیاست اما حجم غذایم کم است و به سلامت مواد غذایی بسیار اهمیت می دهم، از روغن های گیاهی استفاده می کنم و به استفاده از سبزیجات و میوه بسیار پایبندم اما گیاهخوار نیستم.

برای ورزش هم یوگا و پیاده روی را در زندگی ام دارم و در سال های گذشته ایروبیک و بدنسازی را هم تجربه کردم. جدا از اینکه ورزش برای هر انسانی مفید است و عقل سالم در بدن سالم است، بسیاری از مواد لازم برای بدن تنها با ورزش ساخته می شوند مانند کلسیم که به تازگی به آن پی برده اند.

برای کار ما هم تمرکز و سلامت جسم نقش بسیار مهمی دارد. من یوگا را برای این انتخاب کردم که جسم، روح و ذهن هر سه با هم درگیر هستند و این بسیار برای یک بازیگر مفید است.

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

از این به بعد سختگیرتر خواهم بود

به طور قطع از این به بعد در انتخاب نقش سختگیرتر خواهم بود، همانطور که بعد از معمای شاه یک سال و نیم هیچ کاری را نپذیرفتم و به خودم قول دادم هر کاری را نپذیرم تا پیشنهاد آقای گودرزی برای بازی در این نمایش به دستم رسید، متن را بسیار دوست دارم چون به نگاه و نگرش من در زندگی بسیار نزدیک است. دو فیلم مستند ساخته ام و سومی را در دست ساخت دارم که بسیار کار کردن نسبت به قبل برایم سخت تر شده است چون توقعم از خودم بیشتر شده و به اندیشه اهمیت بیشتری می دهم و نقش های بعدی هم صفحه های سفید بعدی زندگی هستند که هیچ کس نمی داند صفحه بعدی چیست؟

عکس های اینستاگرام ساغر عزیزی در پیج شخصی اش

آدرس پیج شخصی ساغر عزیزی در اینستاگرام

>>> sagharazizi@


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی