عمران خان: پس از نواز شریف اینک نوبت «زرداری» است که مجازات شود


عمران خان: پس از نواز شریف اینک نوبت «زرداری» است که مجازات شود

رهبر حزب تحریک انصاف اعلام کرد: نواز شریف به سزای اعمال خود خواهد رسید و اینک نوبت آصف علی زرداری است که پاسخگوی فساد اقتصادی خود باشد.

به گزارش دفتر منطقهای خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف با انتقاد از رفتار نواز شریف گفت: نخست وزیر رد صلاحیت شده پاکستان به گونهای سفر به پاکستان را برنامه ریزی کرده است که گویا فاتح جام جهانی شده و مردم برای استقبال از او صف کشیدهاند.

رهبر حزب تحریک انصاف بیان کرد: برای استقبال از افرادی که 300 میلیارد روپیه از اموال مردم پاکستان را سرقت کرده اند مردم به شهر لاهور دعوت میشوند.

وی ضمن تمسخر نواز شریف و دخترش گفت: آیا آنها مسئله کشمیر را حل کرده و به پاکستان بازمیگردند که مردم آماده استقبال از آنها شوند؟

عمران خان افزود: نواز شریف 2 سال تمام فرصت داشت تا از خود دفاع کند ولی به جز یک نامه بیارزش از یک شاهزاده قطری هیچ مدرکی نتوانست ارائه کند، با این حال هنوز هم خود را مجرم نمیداند.

این سیاستمدار برجسته پاکستان «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان را دومین عامل بزرگ فساد اقتصادی در پاکستان معرفی کرده و اظهار داشت: به زودی نوبت به او میرسد تا پاسخگوی جرائم خود باشد.

رهبر حزب تحریک انصاف از سال 2014 مبارزه خود را با نواز شریف آغاز کرده و سرانجام در سال 2017 موفق شد او را به جرم فساد اقتصادی برای همیشه رد صلاحیت نماید.

طبق حکم دادگاه عالی پاکستان نوازشریف به 11 سال زندان محکوم شده و قرار است جمعه این هفته به محض برگشت به پاکستان دستگیر و روانه زندان شود.

انتهای پیام/.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام