بازی Rage 2 هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری نخواهد داشت


بازی Rage 2 هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری نخواهد داشت

سازندگان بازی Rage 2 با درس گرفتن از اشتباهات نسخه‌ی قبلی قصد ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر و کامل‌تر را دارند و یکی از اقدامات آن‌ها در این زمینه، حذف صفحه‌های بارگذاری است. طرفداران انتظارات بسیاری از نسخه‌ی اول Rage داشتند. این عنوان اولین بازی «جان کارمک» (John Carmack) و «آید...

سازندگان بازی Rage 2 با درس گرفتن از اشتباهات نسخه‌ی قبلی قصد ارائه‌ی تجربه‌ای بهتر و کامل‌تر را دارند و یکی از اقدامات آن‌ها در این زمینه، حذف صفحه‌های بارگذاری است.

طرفداران انتظارات بسیاری از نسخه‌ی اول Rage داشتند. این عنوان اولین بازی «جان کارمک» (John Carmack) و «آید سافت‌ور» (id Software) پس از چندین سال به حساب می‌آمد و از این استودیو انتظار می‌رفت که با وجود گذشته‌ی درخشان و انقلاب خود در زمینه‌ی بازی‌های تیراندازی اول شخص طی دهه‌ی 90، باری دیگر ماجراجویی هیجان‌انگیز و فوق‌العاده‌ای را خلق کند.

با این حال، Rage ناامیدکننده ظاهر شد؛ بازی بسیار خالی به نظر می‌رسید و اجزای آن به خوبی کنار هم قرار نگرفته بودند و انگار بلندپروازی و اهداف آن بیشتر از تجربه‌ای بود که ارائه می‌داد. پس از گذشت چند سال که اکنون در 2018 هستیم، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که آید سافت‌ور به ساخت نسخه‌ی جدیدی از آن روی بیاورد، اما اکنون شاهد هستیم که با همکاری «آوالانچ استودیوز» (Avalanche Studios)، سازندگان عنوان محبوب Just Cause، این بازی را توسعه می‌دهند.

«تیم ویلیتس»‌ (Tim Willits) که هم‌اکنون در حال کار برروی بازی Rage 2 است، در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن از تفاوت این عنوان با نسخه‌ی پیشین خود گفته است. وی آگاهی خود نسبت به عدم پاسخ‌گویی به انتظارات و اهداف مورد نظر برای نسخه‌ی قبلی را نشان داده که بخش عمده‌ای از آن به خاطر نیاز به جدا کردن بخش اکشن از جهان باز بوده است. به نظر می‌رسد که Rage 2 چنین مشکلاتی را نخواهد داشت.

ما تکنولوژی مگاتکسچر (Megatexture) و جهان آزاد را داشتیم اما به نوعی این‌ها دو چیز متفاوت بودند. بیابان بود و شما یک مرحله‌ی دیگر را بارگذاری می‌کردید و در مبارزه‌ی اول شخص خود قرار می‌گرفتید. خب، اکنون چنین چیزی وجود ندارد و همه‌چیز یکپارچه است و شما می‌توانید به همان شیوه‌ای می‌خواهید در مبارزات شرکت کنید. وعده‌ و هدف Rage اکنون در Rage 2 محقق شده است.

بازی Rage 2 در بهار 2019 برای پی‌سی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌گردد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Rage 2 هیچ‌گونه صفحه‌ی بارگذاری نخواهد داشت

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود آپدیت بازی ترسناک به سوی مردگان اندروید (+مود)