41 مصدوم حاصل 25 تصادف کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت


41 مصدوم حاصل 25 تصادف کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت و کشته شدن 41 نفر در پی 28 فقره تصادف جاده‌ای در استان خبر داد.

نورالله قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه این حوادث از ساعات اولیه بامدادی روز دوشنبه 18 تیرماه 97 تا صبح امروز به وقوع پیوست، افزود: متاسفانه یک دختر نوجوان 11 ساله کشته و 40 نفر دیگر در این حوادث جاده‌ای دچار مصدومیت شدند. از مجموع حوادث جاده‌ای استان طی این مدت 12 تصادف شهری و 16 تصادف جاده‌ای بوده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 28 مصدوم در تصادفات جاده‌ای و 12 مصدوم در تصادفات شهری داشته‌ایم.

قنبری تصریح کرد: شدیدترین تصادف، واژگونی خودروی پژو 405 در ساعت 9:30 دقیقه در روستای سپیدار نزدیک به جهاد کشاورزی بود که با انحراف از خیابان و برخورد با پایه برق در لحظه نخست یک دختر 11ساله کشته و اقدامات اورژانس بر روی راننده خودرو توسط اورژانس سپیدار انجام و با توجه به شدت جراحات و اورژانسی بودن مصدوم تقاضای بالگرد شد. این مصدوم در مسیر راه به اورژانس هوایی یاسوج تحویل و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یک تصادف در ساعات بامدادی روز دوشنبه با واژگونی پژو 405 در تنگ مهریان رقم خورد که این حادثه 5 مصدوم در پی داشت، تصادف دیگر مربوط به واژگونی خودروی تیبا در محور "یاسوج به سی سخت" نیز در روستای "ده برآفتاب" بود که 4 مصدوم برجا گذاشت و تصادف در دمچنار با واژگونی پراید با 2 مصدوم به وقوع پیوست.

قنبری بیان کرد: از مجموع 40 مصدوم در این حوادث برخی مصدومان درمان سرپایی و برخی نیز به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.


انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق