مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار متنوع خواهد بود


مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار متنوع خواهد بود

اخیرا اسکات فیلیپس (Scott Phillips) کارگردان بخش نوآوری بازی Assassin’s Creed Odyssey توضیحات جالبی درباره تنوع مراحل این بازی و تفاوت آن با نسخه‌های دیگر این مجموعه محبوب ارائه داده است. در ادامه با ما همراه باشید. به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Odyssey قصد ایجاد تحولاتی بزرگ در مسیر...

اخیرا اسکات فیلیپس (Scott Phillips) کارگردان بخش نوآوری بازی Assassin’s Creed Odyssey توضیحات جالبی درباره تنوع مراحل این بازی و تفاوت آن با نسخه‌های دیگر این مجموعه محبوب ارائه داده است. در ادامه با ما همراه باشید.

به نظر می‌رسد که بازی Assassin’s Creed Odyssey قصد ایجاد تحولاتی بزرگ در مسیر این فرانچایز را دارد. بعد از تغییرات عظیمی که سال پیش، توسط Assassin’s Creed Origins ایجاد شد، سری Assassin’s Creed با تغییر سبک به یک بازی نقش آفرینی تبدیل شد و حالا جدیدترین نسخه این مجموعه هم قصد افزایش عناصر نقش آفرینی را در این بازی دارد. از بین تمام ویژگی‌های جدید این بازی، از قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری به عنوان بزرگ‌ترین ویژگی بازی Assassin’s Creed Odyssey یاد می‌شود. این ویژگی در بسیاری از بخش‌های بازی مانند انتخاب دیالوگ، گزینه‌های رومنس (ارتباط عاطفی با دیگر کاراکترها) و حتی انتخاب کاراکتر اصلی نمود پیدا می‌کند.

با وجود پیشرفت‌های نسخه به نسخه‌ای مجموعه Assassin’s Creed، یک سری از مشکلات این مجموعه هرگز حل نشده‌اند و همواره به آزار طرفداران پرداخته‌اند. یکی از این مشکلات، ماموریت‌های یکنواخت و تکراری است که تقریبا در تمام بازی‌های این مجموعه وجود داشته و ضربه مهلکی به کیفیت کلی آن وارد کرده است.

در جریان مصاحبه‌ای که با اسکات فیلیپس انجام شده بود، از وی سوال شد که آیا تنوع مراحل، موردی بوده که سازندگان برای بهبود آن تلاش کرده باشند. او در جواب این سوال اعلام کرد که قطعا این چنین بوده است. به نظر می‌رسد که تمام پیشرفت‌های بازی در کنار و در ارتباط با یکدیگر صورت گرفته‌اند. ظاهرا افزایش آزادی بازیکنان در انتخاب به تنوع بیشتر مراحل و طراحی بهتر آن‌ها ختم شده است. در ادامه می‌توانید توضیحات کارگردان بخش نوآوری بازی Assassin’s Creed Odyssey را مطالعه کنید.

من فکر می‌کنم که ما توانسته‌ایم با تمرکز برروی مکانیک انتخاب، دادن گزینه‌های مختلف به بازیکنان، نحوه تکمیل مراحل، نحوه تعامل با ماموریت‌دهندگان و نحوه نقش آفرینی به وسیله کاراکترهای اصلی بازی، پیشرفت‌های بزرگی [در زمینه تنوع مراحل] ایجاد کنیم. زیرا برای اولین بار، بازیکنان قادر خواهند بود تا کاراکتر اصلی بازی را انتخاب کنند. استفاده از هر کدام از آن‌ها تجربه‌ای بسیار متفاوت، تعاملی و داینامیک در جهان و داستان بازی خواهد بود. به علاوه این قضیه در گیم‌پلی بازی هم بازتاب خواهد داشت.

با توضیحات بالا به نظر می‌رسد که سازندگان در مراحل تکراری و ملال‌آور این مجموعه، به خصوص مراحل دنبال کردن مظنون و مخفی‌کاری پرتعداد و مشابه، تجدید نظر کرده‌اند. باید قبول کرد که بازی Origins یک جهش بزرگ و مثبت در این مجموعه بوده است. پس می‌توانیم امیدوار باشیم که Odyssey هم این روند روبه رشد را ادامه دهد.

اخیرا هم سازندگان اعلام کرده‌اند که Assassin’s Creed Odyssey، زیباترین بازی در این مجموعه است. در دیگر اخبار مرتبط با این بازی ذکر شده است که این بازی یک خط داستانی در زمان حال خواهد داشت.

بازی Assassin’s Creed Odyssey در تاریخ 5 اکتبر 2018 مصادف با 13 مهر 1397 برروی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا از روند نقش آفرینی که سری Assassin’s Creed در پیش گرفته است، موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
مراحل بازی Assassin’s Creed Odyssey بسیار متنوع خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...