آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه


قبل از شروع به خاطر داشته باشید که باید فعالیت ها را به صورت روزانه انجام دهید. اگر انگیزه خود را از دست می دهید، کتاب ها را بخوانید و از فیلم های انگیزشی کمک بگیرید زیرا این کار آسان نیست. در اینجا 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه را برای شما گردآوری کرده ایم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید. 10 تمرین تقویت و بزرگ...

قبل از شروع به خاطر داشته باشید که باید فعالیت ها را به صورت روزانه انجام دهید. اگر انگیزه خود را از دست می دهید، کتاب ها را بخوانید و از فیلم های انگیزشی کمک بگیرید زیرا این کار آسان نیست. در اینجا ۱۰ تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه را برای شما گردآوری کرده ایم. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

۱۰ تمرین تقویت و بزرگ شدن سینه

در اینجا ۱۰ تمرین که به طور مستقیم بر روی سینه ها تاثیر می گذارند و در عرض یک هفته سینه را بزرگ می کنند ذکر شده است:

۱) حرکت شنا

حرکت شنا همیشه بهترین ورزش برای بزرگ شدن سینه و پشت بدن است. برای زنان، این یک تمرین طلایی برای افزایش اندازه سینه است. با انجام ۳ مجموعه حرکت شنا می توانید در یک هفته شاهد بزرگ شدن سینه ها باشید.
این الگو را هر روز امتحان کنید. در اینجا بهترین الگو برای انجام روزانه این حرکت ذکر شده است.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

مرحله ۱: ۱۰ حرکت شنا مرحله ۲: ۵ حرکت شنا مرحله ۳: ۱۰ حرکت شنا

این ۳ مجموعه حرکت شنا می تواند به شما کمک کند تا قدرت خود را به دست آورید و بعد از انجام این کار به مدت ۱ ماه، تفاوت در اندازه سینه مشاهده خواهید کرد. این یکی از راه های موثر است اما دشوار است. شما باید تمام وزن بدن خود را با استفاده از دو دست بالا و پایین ببرید. اگر این کار مشکل است، سعی کنید هنگام انجام شنا زانو بزنید.

۴ گیاه دارویی برای کوچک کردن سینه ها

۲) حرکت پوش آپ دیوار:

این حرکت نیز شبیه به شنا است. تفاوت این است که باید دیوار را به جای زمین فشار دهید. هر دو دست خود را بر روی دیوار بگذارید و پا را پشت سرتان بگذارید و زاویه بگیرید. این تمرین آسان است زیرا مانند تمرین ایستادنی است.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

سعی کنید این تمرین را هر روز انجام دهید. انگیزه روزانه داشته باشید و این کار را به صورت ۳ مجموعه ای انجام دهید.

مرحله ۱: ۲۰ حرکت پوش آپ دیوار مرحله ۲: ۱۰ حرکت پوش آپ دیوار مرحله ۳: ۲۰ حرکت پوش آپ دیوار

این ۳ مجموعه حرکت پوش آپ دیوار را به مدت یک ماه هر روز انجام دهید تا قدرت شما افزایش یابد. هر ماه اندازه سینه خود را بررسی کنید.

۳) حرکت قفسه سینه دمبل یا پرواز با دمبل

این تمرین سوم است. در این تمرین نیاز به یک مجموعه دمبل سبک وزن، حداکثر ۵ کیلوگرم دمبل، دارید (برای مبتدیان). در شروع، این تمرین آسان نیست زیرا ممکن است تعادل دست ها را از دست بدهید، اما در روزهای بعدی کنترل آن را به دست می گیرید.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

روی زمین یا نیمکت دراز بکشید، هر دو دمبل را بردارید و دست ها را بالا و پایین بیاورید (همانطور که در تصویر ذکر شده است). مجموعه ها را انجام دهید.

مرحله ۱: ۱۰ پرواز با دمبل مرحله ۲: ۵ پرواز با دمبل مرحله ۳: ۱۰ پرواز با دمبل

این مجموعه ها را برای ۱ ماه اول انجام دهید و متناسب با قدرت خود در ماه آینده تعداد را افزایش دهید. این کار را برای یک ماه انجام دهید و پیشرفت را با محاسبه سلامت و اندازه سینه محاسبه کنید.

آموزش شنا سوئدی برای تقویت عضلات سینه

۴) حرکت قفسه سینه دمبل یا پرواز با دمبل برعکس

این تمرین برای مبتدیان مشکل است و کار ساده ای نیست. این تمرین نیاز به مجموعه ای از وزن سبک حداکثر ۵ کیلوگرم دارد.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

ابتدا پشت خود را خم کنید مانند حالتی که می خواهید چیزی سنگین را از روی زمین بردارید. سپس دمبل را بردارید و به آرامی و به راحتی بالا بیاورید. کنترل را از دست ندهید. مجموعه ها را انجام دید.

مرحله ۱: ۵ پرواز معکوس دمبل مرحله ۲: ۵ پرواز معکوس دمبل مرحله ۳: ۵ معکوس پرواز دمبل

افراد مبتدی این کار را به مدت یک ماه انجام دهند و سعی کنید در هنگام تمرین تعادل داشته باشید. این کار را به مدت یک ماه انجام دهید و پیشرفت را با محاسبه سلامت و اندازه سینه محاسبه کنید.

۵) حرکت شنا پا روی نیمکت

این تمرین نیز آسان نیست. ابتدا سعی کنید با قدرت کمتری کار کنید زیرا این تمرین نیاز به تعادل دارد. می توانید از صندلی برای این ورزش در خانه استفاده کنید.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

این حرکت شبیه به شنا است اما مشکل است. با موقعیتی مشابه با شنا، پاهای شما باید به موازات بدن شما باشد و تعادل بدن باید به وسیله دو دست برقرار شود. آرام پایین بروید و سپس به آرامی بالا بیایید. سریع فشار وارد نکنید زیرا مجروح می شوید.

مرحله ۱: ۵ حرکت شنا پا روی نیمکت مرحله ۲: ۵ حرکت شنا پا روی نیمکت مرحله ۳: ۵ حرکت شنا پا روی نیمکت

مجموعه ها را انجام دهید و اگر قادر به انجام ۵ شماره نیستید شمارش را کمتر کنید و سعی کنید در آینده تعداد شمارش را افزایش دهید. این کار را یک ماه انجام دهید و پیشرفت را با محاسبه سلامت و اندازه سینه محاسبه کنید.

حتما بخوانید: هرآنچه که باید در مورد درباره پروتز سینه بدانید

۶) حرکت دیپ سینه

این یک تمرین ساده است. دیپ سینه نه تنها قسمت قفسه سینه را تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه بر روی پشت بدن نیز تأثیر می گذارد. این حرکت ماهیچه سه سر را تحت تاثیر قرار می دهد و آن را خوش فرم می کند. می توانید با استفاده از یک نیمکت یا صندلی، این تمرین را انجام دهید.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

برای انجام فقط دست خود را بر روی نیمکت قرار دهید (درست مثل تصویر). به آرامی بالا و پایین بروید و شمارش را انجام دهید. در ابتدای کار سریع و حرفه ای نیست و به صورت مجموعه ای تمرین کنید.

مرحله ۱: ۲۰ دیپ سینه مرحله ۲: ۱۰ دیپ سینه مرحله ۳: ۱۵ دیپ سینه

این کار را برای یک ماه انجام دهید و تعداد حرکات را با توجه به قدرت خود افزایش دهید.

۷) فشار کف دست

این حرکت نیز یک ورزش موثر برای سلامت سینه است. این تمرین برای هر سنی بهترین انتخاب است. فقط باید کف دست خود را مدتی به هم فشار دهید و ۲۵ بار این کار را تکرار کنید. این کار ساده است اما تاثیر زیادی بر افزایش اندازه و زیبایی سینه دارد.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

این تمرین زیبا و ساده را می توانید هر زمانی در خانه یا حتی در دفتر یا در خارج از منزل انجام دهید. این کار را یک ماه انجام دهید و نتایج را بررسی کنید.

۸) ورزش کشش آرنج

این ورزش ساده برای افزایش اندازه سینه موثر است. این ورزش توسط بسیاری از زنان تایید شده است. این ورزش بسیار موثر و آسان است. شما فقط باید آرنج خود را تا آنجا که ممکن است بکشید. برای نتایج بهتر و سریع تر این حرکت را ۲۵ تا ۳۰ بار انجام دهید و نتایج را در پایان ماه بررسی کنید.

۹) چرخش بازو:

این حرکت آسان است اما حرکتی بسیار موثر برای افزایش اندازه سینه به طور طبیعی می باشد. این تمرین نیاز به ۵ کیلوگرم دمبل دارد. دمبل ها را بگیرید و بازوهای خود را به آرامی و آسان بچرخانید.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

در هر مجموعه ده بار بازوها را به آرامی بچرخانید. همچنین در مجموعه هایی مانند ۱۵-۱۰-۱۵ این کار را انجام دهید. بهترین راه برای انجام این تمرین با دمبل است، اما اگر می خواهید این کار را با دست خالی انجام دهید، هیچ مشکلی وجود ندارد. فقط بازوهای خود را بچرخانید و این ورزش را در ۳ مجموعه ۳۰-۲۰-۳۰ (با دست خالی) انجام دهید.

با دمبل: ۱۵-۱۰-۵۰ دست خالی: ۳۰-۲۰-۳۰

ماه اول این تمرین را انجام دهید و تعداد حرکات را با توجه به قدرت و تمرین افزایش دهید. این کار را برای یک ماه انجام دهید و تعداد را با توجه به قدرت خود افزایش دهید.

۱۰) شنای متعادل

این نیز نوعی از شنا است و حرکتی موثر و آسان را در میان انواع مختلف شنا برای بزرگ شدن سینه است. دستورالعمل های اجرای این حرکت در تصویر زیر نشان داده شده است. این تمرین را هر روز برای افزایش اندازه سینه انجام دهید.

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

این کار را برای یک ماه انجام دهید و تعداد حرکات را با توجه به قدرت خود هر ماه افزایش دهید.

نتیجه گیری:

خانم ها دوست دارند زیبا باشند و دوست دارند از خانم های دیگر زیباتر باشند. سینه یکی از بخش های اصلی بدن خانم ها است و سلامت بخش اصلی نیز مهم است. این ۱۰ تمرین موثر و زیبا به شما کمک می کند تا سلامت و زیبایی سینه خود را افزایش دهید. این تمرینات را به صورت روزانه انجام دهید و سینه خود را تا اندازه ای که می خواهید زیبا و بزرگ کنید.

ماستیت سینه چیست و چگونه درمان می شود؟

منبع

آموزش 10 تمرین ورزشی برای بزرگ شدن سینه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش و سلامتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند