شرکت 200 نفر در طرح آسمانی های کانون شهید مطهری بیرجند


شرکت 200 نفر در طرح آسمانی های کانون شهید مطهری بیرجند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند از شرکت 200 نفر در کلاسهای اوقات فراغت «طرح آسمانی ها» این کانون در تابستان امسال خبر داد.

صادق دهقانی به خبرنگار شبستان در بیرجند گفت: کلاس های اوقات فراغت امسال با شعار « تابستان با مسجد» و با اهداف جذب جوانان و نوجوانان به مسجد، پر کردن اوقات فراغت، معرفت و بصیرت افزایی و همچنین مهارت آموزی برگزار می شود.

به گفته وی در برگزاری این کلاس ها سعی شده سلیقه های مختلف در نظر گرفته شود و در همین خصوص در حوزه خواهران با 15 عنوان کلاس در زمینه های مختلف قران و احکام، کمک درسی، ورزشی، مهارت آموزی و در حوزه برادران در مجموع تعداد 24 کلاس در 9 زمینه مختلف از جمله قرآن و احکام، رایانه، ساخت نرم افزار، کلاسهای ورزشی، خودامدادی، کمک درسی، مجری گری- خبرنگاری و عکاسی- مهارت آموزی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری بیرجند از شرکت ۲۰۰ نفر در طرح آسمانی های امسال خبر و ادامه داد: دو کلاس بصورت تخصصی «پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت و شیعه شناسی» ویژه جوانان از 10 تیر ماه آغاز شده است که استاد این کلاس، حجت الاسلام ابراهیم زاده از اساتید استان قم است.

وی افزود: بیشتر کلاسهای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری که به همت پایگاه شهید برگی و پایگاه حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) مسجدالحسین جوادیه در حال برگزاری است، به صورت رایگان برگزار می شود و نسبت به سال گذشته از تنوع بیشتری برخوردار است.

دهقانی یادآور شد: برنامه های فرهنگی ورزشی مختلف از جمله مسابقات فوتبال،‌ فوتسال،‌ والیبال، شنا، کوهپیمایی و دیدار با خانواده شهدا در حاشیه این کلاسها پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری کلاسهای فراغتی تلاش می شود که جذب جوانان و نوجوانان به مسجد با واگذاری مسئولیت به آنها در دستور کار باشد که این طرح از موفقیت خوبی برخوردار بوده است.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها