40 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان شمالی منعقد شد


40 تفاهم نامه سرمایه گذاری در خراسان شمالی منعقد شد

بجنورد- ایرنا- دبیر تالار مذاکرات سرمایه گذاری خارجی در خراسان شمالی با اشاره به حضور سرمایه گذارانی از پنج کشور خارجی در شهر بجنورد گفت: 40 تفاهم نامه میان شرکت های داخلی و خارجی با شهرداری های مختلف استان منعقد شد.

بهمن جباری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار داشت: این تفاهم نامه ها میان شهرداری شیروان، اسفراین، آشخانه، بجنورد، لوجلی و گرگان با شرکت های داخلی و خارجی منعقد شده است.
وی با بیان اینکه 14 مورد از این تفاهم نامه ها با شرکت های خارجی و مابقی با شرکت های داخلی بوده است گفت: موضوع تفاهم نامه ها، سرمایه گذاری در زمینه های ساخت پارکینگ طبقاتی، شهربازی، انرژی های خورشیدی، تله کابین، ساخت مجتمع فرهنگی تفریحی و ساخت تراموا شهری است.
وی گفت: پیگیر هستیم تا چهار طرح شهربازی در شهرهای آشخانه، اسفراین، شیروان و بجنورد توسط شرکت لونا پارک تبریز اجرایی شود و علاوه بر آن طرح پارک آبی و پارک تفریحی توسط شرکت های ایتالیایی در بجنورد و شیروان ساخته شود.
دبیر تالار مذاکرات سرمایه گذاری خارجی در خراسان شمالی تصریح کرد: نمایندگی آلمان نیز تفاهم نامه ای برای اجرای انرژی پاک با شرکت برق استان منعقد کرد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و از دیروز میزبان سرمایه گذارانی از کشورهای چین، یونان، ایتالیا، قطر و قرقیزستان است.
7185/ 6042

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تجارت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟