فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان


فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان از امروز شروع و به مدت 4 روز تا تاریخ  1397/04/15 ادامه پیدا می کند. شرکت کرمان موتور در سال 1373 تاسیس شد، این شرکت هم اکنون به منظور کنترل و تنظیم بازار خودروهای تولیدی خود را با شرایط به شرح زیر به فروش می رساند. فروش شرایطی خودروهای جک و...

فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان از امروز شروع و به مدت ۴ روز تا تاریخ ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ادامه پیدا می کند. شرکت کرمان موتور در سال ۱۳۷۳ تاسیس شد، این شرکت هم اکنون به منظور کنترل و تنظیم بازار خودروهای تولیدی خود را با شرایط به شرح زیر به فروش می رساند.
فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان
فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان
کرمان موتور برای حذف دلالی و واسطه گری از بازار علاوه بر ارائه تخفیف به مشتریان خود اسناد آن ها را به صورت قطعی و غیر کاردکس صادر می کند.
شرکت کرمان موتور طرح فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان را با هدف کاهش قیمت بین بازار و کارخانه اجرا می کند.

بر اساس این طرح، خودروهای جک J4، لیفان ۸۲۰، جک S3، لیفان X50 و X60 با شرایط اقساط متنوع از امروز تا ۱۵ تیر به مشتریان عرضه می گردد . فروش در این روش به صورت سند قطعی بوده و سند نیز تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می ماند.

بنابراین می توانید با مراجعه به وبسایت شرکت کرمان موتور از طریق لینک زیر اقدام به خرید نمایید.

اینجا

بیشتر بخوانید:

نحوه دریافت وام خودرو بانک ملی

خرید شرایطی خودرو - خودرو - فروش جک - فروش خودرو - فروش شرایطی جک - فروش شرایطی خودروهای جک و لیفان - فروش شرایطی لیفان - فروش لیفان - قیمت خودرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی