پلنگ دره کجاست؟


پلنگ دره کجاست؟ برای آغاز سفر ماجراجویانه رودخانه‌نوردی، باید راهی شیرگاه استان مازندران شوید. در این شهر، آبشار زیبایی وجود دارد که به پلنگ دره معروف است. برای رسیدن به این آبشار باید از دل رودخانه‌ای...

پلنگ دره کجاست؟

برای آغاز سفر ماجراجویانه رودخانه‌نوردی، باید راهی شیرگاه استان مازندران شوید. در این شهر، آبشار زیبایی وجود دارد که به پلنگ دره معروف است. برای رسیدن به این آبشار باید از دل رودخانه‌ای زلال، در میان جنگلی سرسبز، بگذریم.

پلنگ دره کجاست؟

چرا پلنگ دره خاص است؟

منطقه پلنگ دره یکی از دلرباترین مناطق جنگلی استان مازندران است. در این جنگل رودخانه‌‌ای وجود دارد که در فصول گرم سال امکان تجربه یک رودخانه‌نوردی مهیج را برای‌تان فراهم می‌کند.

پلنگ دره کجاست؟

در پلنگ دره چه می‌بینیم؟

زیبایی‌های پلنگ‌ دره پایانی ندارد. جنگلی بکر و سرسبز است و در طی مسیر، نوای رودخانه شنیده می‌شود. مسیر رودخانه را که ادامه دهید به آبشاری زیبا در دل جنگل می‌رسید. اگر از هیجان رودخانه‌نوردی و آب بازی در میان راه هنوز انرژی‌تان تمام نشده است، می‌توانید به زیر آبشار بروید و گرمای روزهای داغ سال را از یاد ببرید.

پلنگ دره کجاست؟

پلنگ دره کجاست؟

چه زمانی به پلنگ دره برویم؟

از نیمه فصل بهار تا پایان تابستان بهترین فصل برای سفر به پلنگ دره و تجربه مهیج رودخانه‌نوردی است. در فصل گرما پلنگ دره یک پیشنهاد جذاب برای تجربه‌های خنک است.

در سفر به پلنگ دره چه چیزهایی با خودمان ببریم؟

معمولا در کنار نام پلنگ دره، رودخانه‌نوردی و آب بازی می‌شنویم؛ پس در کوله خود حتما یک دست لباس اضافه و صندل طبیعتگردی جای دهید تا اگر هوس خیس شدن به سرتان زد، نگرانی برای لباس و کفش خود نداشته باشید. مثل همیشه حتما می‌دانید که اگر زباله‌های خود را در طبیعت رها کنیم ماشین‌های شهرداری برای جمع کردن آن‌ها تا دل جنگل نمی‌آیند؛ پس همراه بردن کیسه زباله را فراموش نکنید.


97/04/11 | کد مطلب: 1159
برچسب‌ها: جاذبه‌های دیدنی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

لینک: https://dalahoo.com/destination.cfm?loc=1 id=16463
به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتشار جزئیاتی تازه از دیدار رئیس اقلیم کردستان با رهبر انقلاب+ عکس