روزانه 40تن زباله وارد جایگاه زباله کشل‌ آزادسرا می‌شود


روزانه 40تن زباله وارد جایگاه زباله کشل‌ آزادسرا می‌شود

رییس اداره محیط زیست آستانه اشرفیه، گفت: روزانه 40 تن زباله وارد جایگاه زباله آستانه در روستای کشل آزاد سرا وارد می‌شود.

به گزارش ایسنا، جعفر میرزایی در بازدید از جایگاه زباله آستانه در روستای کشل آزاد سرا از اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری در خصوص بهبود وضعیت جایگاه، ساماندهی، تکمیل دیوار کشی و همچنین مهار جریان شیرابه و خروج دام های سرگردان ،گفت: در حال حاضر شهرداری آستانه در خصوص مدیریت پسماند و همچنین ساماندهی جایگاه در حال مذاکره است.

وی با بیان اینکه پروژه مدیریت شیرابه نیز در مرحله مطالعه است،اضافه کرد: جایگاه زباله آستانه اشرفیه با وسعت چهار هکتار محصور شده و در 500 متری غرب رودخانه سفیدرود و در جوار روستای کشل آزاد سرا قرار دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: به دلایل عدم مدیریت مناسب در سالیان گذشته،این جایگاه دفن محل بروز اعتراضات محلی بود که با تدابیر در نظر گرفته شده در حال حاضر وضعیت آن در حال بهبود است.

وی تصریح کرد: روزانه در حدود 30 تا 40 تن زباله از شهر آستانه و دهیاری های اطراف وارد جایگاه می شود که شهرداری با همکاری پیمانکار در حوزه تفکیک زباله از مبدا در تلاش است که حجم ورودی زباله را به جایگاه کاهش دهد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا