ساماندهی برنامه ها و فعالیت های آموزشی مهد شکوفه ها


ساماندهی برنامه ها و فعالیت های آموزشی مهد شکوفه ها

خبرگزاری شبستان: معاونت تخصصی کودک و نوجوان مؤسسه کشوری مهد قرآن از تشکیل کارگروه تخصصی برای ساماندهی و پشتیبانی برنامه های آموزشی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان مهد شکوفه ها در شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه کشوری مهد قرآن؛ مسعود تهرانی فرجاد معاون تخصصی کودک و نوجوان مؤسسه کشوری مهد قرآن از تشکیل کارگروه تخصصی برای ساماندهی و پشتیبانی برنامه های آموزشی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان مهد شکوفه ها در شعب و کانون های مهد قرآن سراسر کشور خبر داد.

تهرانی گفت: کارگروه تخصصی متشکل از کارشناسان علوم تربیتی علاوه بر تهیه و تدوین درسنامه ، روش نوین آموزشی ، تخصصی و کاربردی همچنین پایش اطلاعات آماری را که سرفصل های آن عبارتند از : مشخصات و سوابق شغلی ، حرفه ای و تحصیلی مدیران، اساتید و مربیان و نیز ویژگی های فضا ، تعداد کلاس ها، تجهیزات و امکانات ، عناوین و منابع آموزشی جهت مقاطع سنی کودکان 3 ساله تا مقطع پیش دبستانی به تفکیک آمار دختر و پسر است.

تهرانی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مطلوب مدیران شعب و کانون های مهد قرآن دفاتر استانها و شهرستان ها قدم های اساسی برای سازمان یافتن و نظامند شدن در راستای تحول و توسعه فعالیت ها و برنامه‌های آموزشی مهد قرآن شکوفه ها تحت پوشش مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور برداشته شود.

یادآور می شود علاوه بر 9 مرکز مهد قرآن شکوفه های تهران در 24 استان و 150 کانون شهرستان مؤسسه مهد قرآن نسبت به تحت نظارت و آموزش قرار گرفتن برنامه ها و فعالیت های ویژه نونهالان ، کودکان و نوجوانان اهتمام جدی وجود دارد .

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل