آموزش حرفه ای آرایش ابرو در خانه

احتمالا شما کاربران عزیز تا به حال دیده اید که بعضی از افراد آنقدر ابروهای زیبایی دارند که انگار یک نقاش ماهر ساعت ها روی آن کار کرده است و می خواهیم ساعتها به ابروهای ان فرد خیره بمانیم. حالا ما می خواهیم شما را راهنمایی کنیم تا خود شما تبدیل به همان نقاش ماهر شوید و بهترین ابرو را برای خود طراحی کنید. ما در این بخش آموزش آرایش ابرو برای شما کاربران عزیز جمع آوری کرده و دراختیار شما قرار داده ایم تا از آن استفاده لازم را ببرید پس در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید.

آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای

آموزش آرایش ابرو:

ما چطوری می توانیم خیلی سریع و بدون خطا ابروهای خودمان را آرایش کنیم ؟

شما عزیزانی که شروع به آرایش می کنید هیچ گاه نباید ابروهای خودرا از قلم بیدازید یا ان ها را دست کم بگیرد چون چشم ها در صورت همه افراد اولین جای هست که به ان توجه بیشتری می شود و ابروها برای چشم به عنوان یک قاب به نظر می رسد پس زیبایی و جذابیت شما به نوع آرایش ابروهای شما بستگی دارد .

آموزش حرفه ای آرایش ابرو در خانه

آموزش آرایش ابرو:قدم اول برای ابروها

شما می توانید با پر و زیبا تر نشان دادن ابرو اعتماد به نفس خود را بالا ببرید . پس باید بدانید که صاف و مرتب بودن ابروها قدم اول برای آرایش ابروها به حساب می آید.

مراحل ساده برای یک آرایش مناسب ابرو :

انجام تاتو در بارداری هاشور ابرو چه عوارضی دارد؟

۱: رنگ ابروها :

همیشه رنگ ابروهایتان باید یک تا دو درجه روشن تر از موهای شما باشد اما اگر موهای روشنی دارید این مسئله برای شما برعکس عمل می کند و باید این گونه افراد یک تا دو درجه ابروهای خود را تیره از موهای خود بکنند.

نکته دیگری درباره رنگ که باید به ان توجه کنید :

اگر رنگ طبیعی تیره ابروهایتان را دوست دارید، هرگز برای پر کردن داخل ابرویتان از مداد مشکی استفاده نکنید چون که این کار باعث می شود ابروهای شما غیر طبیعی نشان داده شود و از زیبایی شما می کاهد اگر ابروهای شما بسیار تیره است بهتر است از مداد قهو ه ای تیره به جای مداد مشکی استفاده کنید که حالت طبیعی داشته باشد.

۲:پرکردن داخل ابرو

برای آرایش ابروها که خیلی طبیعی به نظر برسد بهتر است به جای مداد از پودر ابرو که همان سایه ابرو نام دارد استفاده کنید. و فقط از مداد ابروی برای کادر اطراف ابرو استفاده کنید که محدوده ابرو را مشخص کنید .

۳:مرحله اخر محو کردن اطراف ابروها

بعد از پر کردن و اتمام آرایش ابروها باید اطراف آن را صاف و سیقلی کنید برای این کار کافیست از یک برس حاوی کمی کانسیلر استفاده کنید و بالا و پایین ابرو را کمی خط بیندازید اگر کانسیلر ندارید از مداد سفید و یا سایه روشن هم می توانید استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: آموزش هاشور زدن ابرو با مداد

منبع