والی بادغیس از حل مشکلات برق این ولایت خبر داد


والی بادغیس از حل مشکلات برق این ولایت خبر داد

«عبدالغفور ملکزی» والی ولایت بادغیس در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به نبود برق دائمی در این ولایت که یکی از نیازمندی های مبرم برای شهروندان است، گفت: پس از سفر رئیس جمهور و وعده برای اتصال دائمی برق...

«عبدالغفور ملکزی» والی ولایت بادغیس در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس با اشاره به نبود برق دائمی در این ولایت که یکی از نیازمندی های مبرم برای شهروندان است، گفت: پس از سفر رئیس جمهور و وعده برای اتصال دائمی برق بادغیس، با اتصال این ولایت به برق وارداتی از ترکمنستان، برای این ولایت به طور دائم متصل خواهد بود.

ملکزی افزود: قرار است تا 16 مگاوات برق وارداتی از کشور ترکمنستان به ولایت بادغیس وصل شود که بعد از آن تمام ولایت بادغیس از نعمت برق دائمی برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: وصل شدن برق دائمی در بادغیس خود آغاز گر پروژه های عظیم مانند ایجاد شهرک صنعتی و دیگر کارها برای پیشرفت در این ولایت خواهد بود و از سوی دیگر شهروندان بادغیس پس از سالها صاحب برق دائمی در خانه های خود خواهند شد.

از سوی دیگر عبدالله افضلی معاون شورای ولایتی بادغیس گفت: در گذشته شهروندان در بادغیس از موتورهای برق شخصی با مبالغ هنگفت برق مورد نیازخود را تامین میکردند ، اما حال با وصل شدن برق دائمی تمام مشکلات شهروندان حل خواهد شد.

جنیدالله اشکانی فعال مدنی در بادغیس نیز از عملی شدن یکی از وعده های رئیس جمهور در بادغیس ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواری میان شهروندان این ولایت ایجاد شده و این کار خود سبب شده تا به زندگی در این ولایت امیدوار شوند و از ایجاد پروژه های انکشافی در بادغیس حمایت خواهند کرد.

وی تاکید کرد که ، شهروندان بادغیس اماده اند تا برای تامین امنیت پروژه ها خود دست به کار شوند.

بادغیس یکی از ولایت های حوزه غرب افغانستان است که برای مدتهای متوالی با چالشهای نبود برق ، نبود پروژه های توسعه وحتی نبود امکانات رفاهی دست و پنجه نرم می‌کند.

/انتهای پیام/

والی بادغیس از حل مشکلات برق این ولایت خبر داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه