تهیه‌کننده فیلم Sicario 2 خواهان حضور امیلی بلانت در فیلم سوم است


تهیه‌کننده فیلم Sicario 2 خواهان حضور امیلی بلانت در فیلم سوم است

«ترنت لوکینبیل» (Trent Luckinbill)، در مصاحبه‌ای گفته که می‌خواهد بازیگر اصلی فیلم Sicario، امیلی بلانت را دوباره بازگرداند. کارگردان این فیلم قبلا اعلام کرده بود که تمرکز فیلم Sicario 2 بر روی شخصیت جدیدی خواهد بود و دیگر امیلی بلانت در این فیلم حضور نخواهد داشت. اما اکنون تهیه‌کننده کار خواهان...

«ترنت لوکینبیل» (Trent Luckinbill)، در مصاحبه‌ای گفته که می‌خواهد بازیگر اصلی فیلم Sicario، امیلی بلانت را دوباره بازگرداند.

کارگردان این فیلم قبلا اعلام کرده بود که تمرکز فیلم Sicario 2 بر روی شخصیت جدیدی خواهد بود و دیگر امیلی بلانت در این فیلم حضور نخواهد داشت. اما اکنون تهیه‌کننده کار خواهان بازگشت این بازیگر به فیلم است.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Sicario به کارگردانی «دنی ویلنو» (Denis Villeneuve) و با بازی بازیگرانی چون امیلی بلانت، «بنیسیو دل تورو» (Benicio Del Toro)، «جاش برولین» (Josh Brolin) و «دنیل کالویا» (Daniel Kaluuya)، به روی پرده‌های سینما رفت و توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. با این حال، فیلم Sicario که با بودجه‌ای حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شده بود، تنها ۸۴.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و کمپانی لاینزگیت از ساخت و انتشار دنباله این فیلم انصراف داد و کمپانی سونی و کلمبیا پیکچرز ساخت و انتشار دنباله فیلم Sicario را بر عهده گرفتند. آکادمی اسکار نیز چندان روی خوشی به این فیلم نشان نداد و این فیلم تنها در سه بخش که هر سه بخش فنی بودند، نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

لوکینبیل در مصاحبه‌اش با Cinema Blend اعلام کرد که حتما امیلی بلانت را به این فیلم بازخواهد گرداند.

تهیه‌کننده فیلم Sicario 2 خواهان حضور امیلی بلانت در فیلم سوم است

دنیای غم‌افزا، تاریک و تلخ فیلم ابتدایی و قلع و قمع شدن بسیاری از شخصیت‌ها، کار را برای ساخت دنبالهٔ Sicario سخت کرده بود، اما برخلاف انتظارات، خیلی زود از سوی سازندگان، چراغ سبز ساخت دنبالهٔ این فیلم با عنوان Sicario 2: Soldado (سیکاریو ۲: سولدادو) داده شد. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، در فیلم جدید امیلی بلانت حضور نداشت. مراحل ساخت فیلم Sicario 2: Soldado با فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) همزمان شده بود و دنیس ویلنوو نیز به همین دلیل از این پروژه انصراف داد. کارگردانی فیلم جدید بر عهده استفانو سولیما، کارگردان سریال Gomorrah (گومورا) و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده تیلور شریدان، نویسندهٔ فیلم Sicario بوده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تهیه‌کننده فیلم Sicario 2 خواهان حضور امیلی بلانت در فیلم سوم است

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل