فصل چهارم سریال Lucifer را نتفلیکس پخش می کند


فصل چهارم سریال Lucifer را نتفلیکس پخش می کند

رسانه کلیک – سریال Lucifer پس از اعلام لغو تولید آن دوباره به دنیای تلویزیون برمی گردد. فصل چهارم سریال لوسیفر توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد. چند هفته پیش اعلام شد که تولید برخی از سریال های پرطرفدار متوقف می شود (8 سریال محبوب و پرطرفدار که در کمال ناباوری به پایان راه رسیدند). از […] نوشته فصل چهارم سریال Lucifer را نتفلیکس پخش می کند...

رسانه کلیک – سریال Lucifer پس از اعلام لغو تولید آن دوباره به دنیای تلویزیون برمی گردد. فصل چهارم سریال لوسیفر توسط نتفلیکس منتشر خواهد شد.

چند هفته پیش اعلام شد که تولید برخی از سریال های پرطرفدار متوقف می شود (8 سریال محبوب و پرطرفدار که در کمال ناباوری به پایان راه رسیدند). از این سریال ها می توان به سریال The Expanse، سریال Scorpion، سریال The X-Files و شماری دیگر از سریال های مطرح اشاره کرد.

در پی اعلام توقف تولید این سریال ها کمپین هایی برای نجات برخی از آن ها تشکیل شد. نتیجه این امر نجات سریال The Expanse و Brooklyn Nine-Nine بود. در همین راستا اعلام شده که سریال Lucifer نیز دوباره وارد چرخه تولید می شود.

فاکس در کنفرانس خود در اواخر ماه مه اعلام کرد که فصل سوم سریال لوسیفر آخرین فصل از این سریال خواهد بود. حال بر اساس اعلام نتفلیکس فصل چهارم سریال Lucifer به وسیله این شرکت رسانه ای منتشر می شود (با بهترین سریال های تلویزیونی نیمه اول سال 2018 آشنا شوید).

فصل چهارم سریال Lucifer را نتفلیکس پخش می کند

فصل چهارم سریال Lucifer را نتفلیکس پخش می کند

در سریال Lucifer شیطان از جهنم به شهر لس آنجلس می آید. در این سریال تام الیس نقش شیطان را ایفا می کند. این سریال در فصل اول خود با نقدهای متفاوتی روبه‌رو شد. با این حال در فصل دوم و سوم توانست به جایگاه مناسبی در میان طرفداران خود دست پیدا کند.

در پی اعلام توقف تولید سریال لوسیفر طرفداران آن کمپینی را برای نجات این سریال تشکیل دادند. پس از تشکیل چندین کمپین تولید برخی از سریال ها از سر گرفته خواهد شد. برای مثال فصل بعدی سریال The Expanse توسط آمازون منتشر می شود (تولید سریال ارباب حلقه ها 1 میلیارد دلار خرج روی دست آمازون گذاشت).

فصل چهارم سریال لوسیفر می تواند به عنوان یک برگ برنده برای نتفلیکس محسوب شود. تولید سریال هایی که طرفداران زیادی دارند جایگاه نتفلیکس در میان تولیدکنندگان سریال را بهبود می بخشد. در سال های اخیر علاوه بر نتفلیکس شاهد حضور قدرتمند آمازون و Hulu در بخش تولید سریال بوده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا