خرید در بمبئی


خرید در بمبئی

تمام افرادی که به بمبئی سفر می‌کنند، دنبال سوغاتی و وسایل مشابهی برای خرید هستند. تقریبا می‌توان گفت اجناس در تمامی مغازه‌ها نیز پیدا می‌شوند اما شما کمی متفاوت باشید و خریدی خاص داشته باشید.

راهنمای خرید در سفر به بمبئی

در سفر به هند، تمام افرادی که به بمبئی سفر می‌کنند، دنبال سوغاتی و وسایل مشابهی برای خرید هستند. تقریبا می‌توان گفت اجناس در تمامی مغازه‌ها نیز پیدا می‌شوند اما شما کمی متفاوت باشید و خریدی خاص داشته باشید.

خرید در بمبئی

سوغاتی‌های مناسب برای خرید در بمبئی


روسری پشمی: یک روسری می‌تواند یک سوغاتی مناسب برای هر کسی باشد، زیرا به عنوان شال هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسری‌های پشمی در بمبئی از تنوع بالایی برخوردار هستند.


کلهاپوری: نوعی صندل در رنگ‌های مختلف است که در هند تمامی مردان و زنان روزانه از آن استفاده می‌کنند. در تمامی بازار‌ها نیز می‌توانید آن را پیدا کنید.


ظروف میناکاری شده: هندی‌ها بسیار هنرمند و بااستعداد هستند. ظروف مینا کاری شده به رنگ آبی و سبز در هند هم طرفداران زیادی دارد و هم یک سوغاتی مناسب است.


جواهرات هندی: زنان هندی برای هر نوع لباس و هر مراسمی جواهر خاصی به خود می‌آویزند. به همین دلیل درهند جواهر و بدلیجات از تنوع بالایی برخوردار است. بهترین جواهرات با هر طرحی را می‌توانید در بازار‌های بمبئی بیابید.


پارچه‌های راجستانی: بهترین مکان برای خرید پارچه در هند، راجستان است اما قطعا در بمبئی نیز می‌توانید شعبه این پارچه فروشی‌ها را بیابید.


محصولات پوست آیورودا: آیورودا، محصولاتی هستند به طور طبیعی و از گیاه تهیه می‌شوند و مختص هند هم هستند. روغن مو، پوست، صابون و لوسیون تنها چند محصول آیورودا هستند.


بطری‌های زیبا: همه‌ی ما همیشه یک بطری آب همراه داریم اما در بمبئی این بطری‌ها به صورت حرفه‌ای و زیبا و گاهی اوقات نیز با پوست دباغی شده درست می‌شوند.


شلوار‌های راحتی: در بمبئی انواع لباس نخی و پنبه‌ای راحت را می‌توانید بیابید. در این میان شلوارهای هندی از زیبایی خاصی برخوردارند و طرفداران زیادی هم دارند.

مترجم: سحر مردانه
منبع: travel.cnn.com


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی