کارمانیا جدیدترین قیمت BYD S6 را اعلام کرد


تلاطم بازار ارز این روزها همه کسب و کارها را دچار مشکل کرده و در این بین خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی بیشترین تاثیر را به دلیل وابستگی محصولاتشان به نرخ ارز گرفته‌اند. کارمانیا یکی از شرکت‌های خودروساز نوپاست که در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت BYD S6 خبر داد.  شرکت خودروسازی کارمانیا در...

تلاطم بازار ارز این روزها همه کسب و کارها را دچار مشکل کرده و در این بین خودروسازان و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی بیشترین تاثیر را به دلیل وابستگی محصولاتشان به نرخ ارز گرفته‌اند. کارمانیا یکی از شرکت‌های خودروساز نوپاست که در جدیدترین اطلاعیه خود از افزایش قیمت BYD S6 خبر داد.

شرکت خودروسازی کارمانیا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید پرفروش‌ترین محصول خود را اعلام کرد که افزایش قیمت ۱۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است. طبق بخشنامه این شرکت قیمت ۱۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برای این خودرو تعیین شده است.

شاسی بلند بی‌وای‌دی Tang در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد + تصاویر

مطلب پیشنهادی: شرایط فروش نیسان زامیاد به مناسبت عید سعید فطر اعلام شد

کارمانیا جدیدترین قیمت BYD S6 را اعلام کرد

پیش‌فروش هایما S7 به مناسبت عید سعید فطر

گفتنی است که طبق بخشنامه قبلی، مشتریان با پرداخت ۱۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قادر به خرید این خودرو بودند. متقاضیان خرید این خودرو از امروز می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به سفارش خرید این خودرو با موعد تحویل کوتاه مدت کنند.

منبع

کارمانیا جدیدترین قیمت BYD S6 را اعلام کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک