تصاویر و اطلاعات بسیار مهمی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدند


تصاویر و اطلاعات بسیار مهمی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدند

ما در EA 2018 شاهد یک تریلر سینماتیک از بازی Cyberpunk 2077 بودیم که کمی عطش بازیکنان برای این بازی را سیراب کرد و حالا استودیو دست به انتشار اطلاعاتی از بازی زده است. شخصیت اصلی بازی قابل شخصی سازی است و شما می‌توانید او را طراحی کنید و بازی به صورت اول شخص خواهد بود، لبته...

ما در EA 2018 شاهد یک تریلر سینماتیک از بازی Cyberpunk 2077 بودیم که کمی عطش بازیکنان برای این بازی را سیراب کرد و حالا استودیو دست به انتشار اطلاعاتی از بازی زده است.

شخصیت اصلی بازی قابل شخصی سازی است و شما می‌توانید او را طراحی کنید و بازی به صورت اول شخص خواهد بود، لبته سازندگان توجه مراقب هستند که یک بازی شوتر اول شخص با عناصر نقش‌آفرینی نسازنند، بلکه با یک بازی نقش‌آفرینی اول شخص طرف هستیم.

این عنوان قادر خواهد بود ساعت‌ها شما را با مراحل اصلی و فرعی خود سرگرم کند و شهر با جزئیات آن با چرخه سابنه روزی و آب و هوای پویا بسیار جذاب خواهد بود. استودیو CD Projekt Red نهایت تلاش خود را کرده است که یک بازی به خوبی یا حتی بهتر از The Witcher 3 خلق کند.

در مورد بازی‌‌:

در سال 2077، آمریکا تیکه تیکه شده است. شرکت‌های بسیار بزرگ تمام جبه‌های زندگی بشریت را تحت کنترل دارند و جهان در حال نابودی است. در این جهان رابطه جنسی، جرم و جنابت، فرق و رویای دست نیافتنی آمریکایی بیشتر از هر چیزی دیده می‌شود. در دنیایی که شما در آن هیچ آینده‌ای ندارید، مهم است که کنترل شخصیت خود را داشته باشید. برای بقا و حفظ استقلال خود، شما در بدن خود تغییراتی ایجاد کرده‌اید و کارهای را برعهده می‌گیرد که دیگران آن‌ها را انجام نمی‌دهند. شما انتخاب کرده‌اید که آزاد زندگی کنید و تحت کنترل هیچ سیستم نباشید و تنها از قانون خودان اطاعت کنید.

چون شما یک سایبرپانک هستید.

در بازی Cyberpunk 2077 شما نقش V را برعهده دارید، یک مزدور که به تازگی اولین قرارداد جدی خود را بسته است. در دنیایی که پر از جنگجویان روباتیک است، شما اولین قدم خود برای تدیل شدن به یک افسانه را برداشته‌اید.

به یک مزدور در آینده تبدیل شوید:

یک قهرمان بسازید که بتواند در بزرگ‌ترین شهر آمریکا زنده بماند:

سایبرپانک خود را بسازید: اسم شما V است و می‌توانید هر کسی که دوست دارید، باشید. Cyberpunk 2077 به شما اجازه شخصی‌سازی کامل و انخاب‌های از قبیل جنس، ظاهر و گذشته شخصی را به شما خواهد داد و همه این گزینه‌ها بازی شما را شکل خواهد داد. با پیشرفت در بازی شما مهارت‌ها بیشتری مثل هک کردن یا پیشرفته کردن امکانات بدن خود را به دست خواهید آورد. کلاس‌های پویا: در بازی سه کلاس Netrinner ،Techie و Solo وجود دارد که شما می‌توانید یکی را انتخاب یا ترکیبی از هر سه داشته باشید. Cyberpunk 2077 در این زمینه قانون خاصی ندارد و شما می‌توانید مهارت‌های کلاس‌های مختلف را با هم ترکیب کنید. شهر با چشمان خودتان ببینید: بازی Cyberpunk 2077 دید اول شخص را با عناوین نقش‌آفرینی باز می‌گرداند. یک روایت داستانی عمیق هدف استودیو است و شما به واقع داستان بازی را از شچمان شخصیت بازی تجربه خواهید کرد. کنترل تعاملی دیالوگ‌ها: شما یک شرکت کننده و مامور هستید، نه یک تماشاگر. شما در بازی شاهد کنترل تعاملی دیالوگ‌ها خواهید بود که در مکالمات شما را در مرکز و کنترل قرار خواهد داد. شما می‌توانید با تعریف از خالکوبی عجیب کسی او را خوشحال کنید و با یک مکالمه را با شلیک گلوله زودتر مورد موعود به پایان برسانید، انتخاب همیشه با شماست. عناصر نوآر: با یک دیدگاه بالغانه به داستان، بازی Cyberpunk 2077 عناصر جنایی و نوآر را از سینمایی کلاسیک قرض گرفته است. بدون اینکه توضیح دقیقی از خوب یا بد در بازی وجود داشته باشد، شما باید انتخاب‌های سختی انجام دهید تا شما را در شهری که قصد دارید آن را نابود کنید، توصیف کند.

به فاسدترین و بزرگ‌ترین شهر وارد شوید:

Night City یک زمینه برای رویاپردازان است، یک جنگل به تمام معنا ک قول رفاه و آرامش و البته یک گلوله برای ادم‌های بی‌احتیاط دارد.

هرکاری انجام دهید و هرجا بروید: بازی Cyberpunk 2077 یک جهان کاملا باز دارد، که یعنی Night City برای شماست تا آن را فتح کنید، البته اگر آماده باشید. در بازی 6 منطقه اصلی با صدها ساختمان و هزاران اتاق برای کشت و گذار وجود دارد. در بازی همیشه جایی برای رفتن و کاری برای انجام دادم وجود دارد. شما ارزش هرچیزی که همراهتان است را دارید: در دنیای سایبرپانک همه چیز به ابزراتان بستگی دارد. ماشین بخرید یا بدزدید، لباس طراحان معروف را بپوشید و از بازر سیاه تکنولوژی پیشرفته تهیه کنید تا به شما در مراحل کمک کند. از پول خود برای سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف شهر استفاده کنید.

برای فهمیدن کثیف‌ترین رازها:

داستان محور و اکشن، داستان سینماتیک بازی Cyberpunk 2077 نوشته شده است تا یک تجربه ناب تک‌نفره را برای شما رقم بزند. در بازی تعداد زیادی مراحل و فعالیت‌های فرعی وجود دارد و این موضوع آن را برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر و کسانی که تنها بر روی اکشن تمرکز دارند مناسب است. این عنوان به بهترین شکل داستان سرایی استودیو CD Project Red را دارد و شما را ناامید نخواهد کرد.

تصاویری نیز از بازی منتشر شده‌اند که در زیر می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید:

نظر شما در مورد بازی Cyberpunk 2077 چیست؟

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تصاویر و اطلاعات بسیار مهمی از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟