E3 2018: تریلر و تصاویر جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی NieR: Automata منتشر شد


E3 2018: تریلر و تصاویر جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی NieR: Automata منتشر شد

بازی اکشن نقش آفرینی محبوب و موفق استودیوی پلاتینوم گیمز، یعنی بازی NieR: Automata، سرانجام برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد و حال، بازی‌بازان این پلتفرم نیز می‌توانند از تجربه این عنوان لذت ببرند. پس از برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، تصاویر و تریلر جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی NieR: Automata منتشر شده...

بازی اکشن نقش آفرینی محبوب و موفق استودیوی پلاتینوم گیمز، یعنی بازی NieR: Automata، سرانجام برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی شد و حال، بازی‌بازان این پلتفرم نیز می‌توانند از تجربه این عنوان لذت ببرند. پس از برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018، تصاویر و تریلر جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی NieR: Automata منتشر شده است که زیبا به نظر می‌رسند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات‌ همراه باشید.

نسخه ایکس‌باکس وان این عنوان، NieR: Automata Become as Gods Edition نام دارد و 49.99 دلار قیمت خواهد داشت همچنین بد نیست بدانید که این نسخه از بازی، شامل موارد زیر می‌شود:

بازی پایه NieR: Automata (به ارزش 59.99 دلار) محتوای گسترش دهنده 3C3C1D119440927 (به ارزش 13.99 دلار) پاد Grimoire Weiss اسکین پاد Retro Red اسکین پاد Retro Grey اسکین پاد Cardboard لوازم ماسک Machine Lifeform

به نظر می‌رسد که این نسخه کامل که با قیمت 49.99 دلار برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود، پیشنهاد خوب و معقولی است و سرانجام به دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اجازه می‌دهد تا بازی NieR: Automata را تجربه کرده و لذت مبارزه در نقش 2B را بچشند.

همان طور که گفته شد، تریلر و تصاویر 4K جدیدی از بازی منتشر شده‌ است که می‌توانید آن‌ها را در ادامه مطلب مشاهده کنید. بازی NieR: Automata هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است و خبر خوب این جا است که دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان لازم نیست تا زمان زیادی را برای تجربه بازی NieR: Automata منتظر بمانند. طرفداران این بازی برروی کنسول ایکس‌باکس وان، می‌توانند این عنوان اکشن نقش آفرینی سریع ژاپنی را در به زودی و در تاریخ 26 ماه ژوئن به صورت دیجیتالی از فروشگاه ایکس‌باکس خریداری نمایند.

آیا بازی NieR: Automata را برروی پلتفرم‌ های دیگر تجربه کرده‌اید؟ نظر شما در مورد غرضه بازی NieR: Automata برای کنسول ایکس‌ باکس وان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
E3 2018: تریلر و تصاویر جدیدی از نسخه ایکس‌باکس وان بازی NieR: Automata منتشر شد


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زنم غرغرو بود / در میهمانی صد دل عاشق زن مطلقه شدم + نظر کارشناسی