بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش


در این مطلب به همراه بیوگرافی بابک جهانبخش مجموعه ایی از جدیدترین عکس های وی را نیز در اختیار شما قرار داده ایم تا با این خواننده جوان و خوش نام ایرانی بیش از قبل آشنا شوید. بیوگرافی بابک جهانبخش بابک جهانبخش(علی جهانبخش) در 1 فروردین ماه سال 1362 در بوخوم آلمان متولد شد، پدر و مادرش ایرانی...

در این مطلب به همراه بیوگرافی بابک جهانبخش مجموعه ایی از جدیدترین عکس های وی را نیز در اختیار شما قرار داده ایم تا با این خواننده جوان و خوش نام ایرانی بیش از قبل آشنا شوید.

بیوگرافی بابک جهانبخش

بابک جهانبخش(علی جهانبخش) در 1 فروردین ماه سال 1362 در بوخوم آلمان متولد شد، پدر و مادرش ایرانی هستند ولی بدلیل تحصیلات پدرش در آلمان وی در بوخوم متولد شد.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشبیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

بابک جهانبخش نوازندگی پیانو را از ۵ سالگی زیر نظر استاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بوخوم آلمان آغاز نمود و بعد از تحصیلات پدرش و بازگشت به ایران، علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقی را دنبال کرد.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

اولین کسی که او را به خواننده شدن تشویق کرد مرحوم مجتبی میرزاده آهنگساز قدیمی بود، او دوره‌های آموزشی جدید را طی کرد و در سال ۷۶ و در سن ۱۴ سالگی، مجوز رسمی خود را از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در آن زمان با تایید محمدعلی معلم همراه بود دریافت کرد. وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

در سال ۱۳۸۲ تولید اولین آلبوم او شروع شد و در سال ۱۳۸۴ آلبوم “چی شده” را روانه بازار کرد و در همان سال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد او با انتشار آلبوم من و بارون در 21 تیر 91 وارد مرحله جدیدی از فعالیت هنری خود شد.

امیر حسین رستمی، یوسف تیموری، سیاوش خیرابی، پژمان جمشیدی، داریوش فرضیایی، پویا امینی و… از جمله بازیگران مشهوری هستند که رابطه دوستی قوی ایی با بابک جهانبخش دارند و اغلب به تماشای کنسرت های این خواننده توانا می نشینند.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

بابک جهانبخش متاهل بوده و با مروارید شهریاری ازدواج کرده است اما زندگی زناشویی بابک جهانبخش و همسرش مروارید شهریاری با وجود فرزندشان آرتا در نهایت به جدایی و طلاق انجامید، اواخر آذر ماه 96 جهانبخش عکس همسر جدیدش بنام پریا را رسانه ای کرد.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس همسر جدید بابک جهانبخش

در بیوگرافی بابک جهانبخش آمده است که: فوتبال که یکی از اجزای مهم زندگی من است فوروارد و هافبک راست، پست تخصصی من بود و در آلمان هم که بودم در تیم بوخوم، بازیکن تیم های مختلف رده سنی پایین بودم.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

آلبوم های بابک جهانبخش

چی شده (۱۳ آذر ۱۳۸۴) بی اسم (۲۲ آبان ۱۳۸۷) احساس (۳۰ خرداد ۱۳۸۹) زندگی من (۱۷ خرداد ۱۳۹۰) من و بارون (۲۱ تیر ۱۳۹۱) اکسیژن (۲۲ مرداد ۱۳۹۲) مدار بی قراری (۲۳ شهریور ۱۳۹۳) حالم خوبه (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵)

جوایز

برندهٔ تندیس بهترین قطعهٔ موسیقی پاپ، بخش کارشناسی، از اولین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی ما در سال ۱۳۹۱ برندهٔ بهترین آهنگ تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی در نوروز سال ۱۳۹۶ برای قطعهٔ بوی عیدی.

گالری عکس های بابک جهانبخش

حال که تا حدودی با زندگینامه و بیوگرافی بابک جهانبخش آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم در ادامه همراه ما بوده و جدیدترین عکس های این خواننده محبوب را نیز تماشا نمایید.

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس جدید بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشبابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشژست متفاوت بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشفرزاد فرزین و بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشبابک جهانبخش و جواد عزتی

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس جدید بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشبابک جهانبخش با تیپی زیبا

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس متفاوت بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشتیپ اسپرت بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس خاص و متفاوت بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشبابک جهانبخش و آرتا جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشداریوش فرضیایی و بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس بابک جهانبخش در حال اجرا کنسرت

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشمدل کت و شلوار شیک بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشژست زیبای بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشعکس دیدنی بابک جهانبخش

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومشامیر کاظمی در کنار بابک جهانبخش

تک آهنگ های بابک جهانبخش

ازم دوری نکن(۱۴ اسفند ۱۳۸۵) باغ بلور سپیده چیکار کنم دوباره همیشه من که باورم نمیشه پایان(۲ فروردین ۱۳۸۶) فکرشو کن (۲۱ فروردین ۱۳۸۶) تازگیا 1386 خاطره ۱۳۸۷ کاسهٔ گندم ۱۳۸۸ دریا 1388 پناهم بده 1388 منو از یاد ببر 1388 تابلوهای نقاشی (دمو) ۱۳۸۸ تمومه 1388 تیک و تیک 1388 سخته 1388 دوست دارم 1389 عاشقم کن (با دکلمهٔ سید علی ضیاء) 1390 آتیشم بزن 1391 دلسرد نشو از عشق 1390 بی تو میمیرم 1391 تو چشمای منی 1391 برف (۳۰ آذر ۱۳۹۲) من و سازم 1392 صدای عشق 1393 فراموش کردم (۲۹ فروردین ۱۳۹۴) دریا (8 خرداد 1394) سکوت (10 تیر 1394) طهران (۸ مرداد ۱۳۹۴) مثل همه (11 دی 1394) به کسی چه (۳ بهمن ۱۳۹۴) اینا یعنی عشق (۲۹ اسفند ۱۳۹۴) خواب (۱۳ تیر ۱۳۹۵) یه ساعت فکر راحت (28 مرداد 1395) روزای ابری (۱۳ آذر ۱۳۹۵) منظومه احساس (۲ دی ۱۳۹۵) کافه پاییز(۲۱ بهمن ۱۳۹۵) بوی عیدی (۳۰ اسفند ۱۳۹۵) دیوونه جان ( 15 تیر 1396) تو که حساسی ( 19 مرداد 1396) حوای من (15 آذر 1396)

بیوگرافی بابک جهانبخش و عکس های وی با همسر دومش

در این بخش با بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده جوان و پاپ ایرانی آشنا شدید امیدواریم نهایت لذت را برده باشید با آرزوی سلامتی و درخشش روز افزون این هنرمند عزیز از خداوند متعال. در صورت تمایل برای دنبال کردن اخبار مربوط به بابک جهانبخش کلیک کنید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟