وزیر اطلاعات: طلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است


مطلب وزیر اطلاعات: طلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی است. این جمله را وزیر اطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نمایندگان مجلس عنوان کرد....

تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی است. این جمله را وزیر اطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نمایندگان مجلس عنوان کرد.

به گزارش تکراتو، حسن بیکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که وزیر اطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس در مورد پیام رسان ها سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: تلگرام طلایی یا طلگرام ؛ هر آنچه از این نسخه غیررسمی تلگرام می‌دانیم

طلگرام طلایی متعلق به ایران است!

وزیر اطلاعات در ضیافت افطاری اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و جمعی از نمایندگان مجلس اعلام کرد که تلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است. همچنین گفته شده که این پیام رسان هم اکنون ۲۵ میلیون عضو فعال دارد و به صورت قانونی در حال فعالیت است. این مطلبی است که پارسینه آن را در کانال خود منتشر کرده است.

وزیر اطلاعات: طلگرام طلایی متعلق به جمهوری اسلامی ایران است

البته تاکنون منبع دیگری در مورد این موضوع سخن نگفته و فقط پارسینه این مطلب را در کانال تلگرامی خود منتشر نموده است.

بیشتر بخوانید: مقایسه تلگرام طلایی و تلگرام ایکس ؛ نبردی میان نسخه رسمی و غیر رسمی تلگرام

رقابت طلگرام طلایی و سایر پیام رسان های داخلی

پیش از این صحبتی در مورد ایرانی بودن طلگرام طلایی نشده بود. دولت تلگرام را فیلتر کرد تا پیام رسان های داخلی مورد توجه مردم قرار گیرند و مردم از آنها استفاده کنند. پیام رسان های داخلی نیز در رقابتند تا هر کدام از آنها بتوانند با ارائه خدمات بهتر در صدر قرار گیرند.

اما نکته جالب اینکه پیش از فیلترینگ تلگرام، پیام رسان طلگرام طلایی وجود داشت. یعنی ایران از مدت ها پیش ارائه پیام رسانی با ویژگی های تلگرام را زیر سر داشته است و اکنون اعلام کرده که این پیام رسان همان طلگرام طلایی است. البته شواهد دیگری نیز برای اثبات این موضوع وجود دارد.

بیشتر بخوانید:دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر ؛ گول نخورید، تلگرام طلایی نسخه دسکتاپ ندارد!

رونمایی از یک پیام رسان جدید با قابلیت های تلگرام به زودی

رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد جدیدا به فارس اعلام کرده که قرار است در روزهای آینده از یک پیام‌رسان ایرانی با قابلیت‌های تلگرام رونمایی شود. در این پیام رسان هم امکان استفاده از ربات‌های تلگرامی وجود دارد.

رئیس مرکز رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد که تا چند روز دیگر خبری در مورد یک شبکه اجتماعی بومی که کدنویسی آن در داخل صورت گرفته و شبیه تلگرام است منتشر خواهد شد. وی تاکید کرد که دقیقاً کیفیت و سرعت و دیتای این شبکه اجتماعی بومی که قرار است به زودی رونمایی شود شبیه تلگرام است و حدود ۱.۵ سال است که تعداد زیادی از کارشناسان برای راه‌اندازی این شبکه اجتماعی در تلاشند.

بیشتر بخوانید : پیام رسان ایتا یک کپی محض از تلگرام ؛ چشم حمایت از کالای ایرانی روشن!

با بررسی صحبت های وزیر اطلاعات در مورد ایرانی بودن طلگرام طلایی و متعلق بودن آن به جمهوری اسلامی و همچنین صحبت های رئیس مرکز رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد رونمایی از یک پیام رسان بومی جدید، به نظر می رسد که این پیام رسان همان طلگرام طلایی باشد. زیرا طلگرام طلایی نیز ویژگی هایی شبیه به تلگرام دارد و از قابلیت های آن بهره می برد.

نظر شما کاربران تکراتو در این مورد چیست؟ آیا این پیام رسان جدید همان طلگرام طلایی است؟

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)