آسنسیو : تصمیم زیدان ما را شگفت زده کرد ؛ رئال بدون رونالدو غیر قابل تصور است


آسنسیو  22 ساله که خریدش تنها 3 میلیون یورو برای رئال آب خورد، می‌رود تا پا جای بزرگان گذاشته و رهبر یک نسل در فوتبال اسپانیا باشد. او پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری با سرعتی بیش از حد تصور پشت سر گذاشته و در فصلی که گذشت، بیشتر از هر بازیکن دیگری توسط زیدان به میدان فرستاده شد. آسنسیو در آستانه جام جهانی مصاحبه‌ای با مارکا داشته...

آسنسیو : رونالدو بازیکنی مهم در رئال مادرید است

آسنسیو : تصمیم زیدان ما را شگفت زده کرد ؛ رئال بدون رونالدو غیر قابل تصور است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰
آسنسیو : تصمیم زیدان ما را شگفت زده کرد ؛ رئال بدون رونالدو غیر قابل تصور است

مارکو آسنسیو، ستاره جوان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا مدعی شد نمی‌تواند این تیم را بدون کریستیانو رونالدو تصور کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آسنسیو ۲۲ ساله که خریدش تنها ۳ میلیون یورو برای رئال آب خورد، می‌رود تا پا جای بزرگان گذاشته و رهبر یک نسل در فوتبال اسپانیا باشد. او پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری با سرعتی بیش از حد تصور پشت سر گذاشته و در فصلی که گذشت، بیشتر از هر بازیکن دیگری توسط زیدان به میدان فرستاده شد. آسنسیو در آستانه جام جهانی مصاحبه‌ای با مارکا داشته است.

به گزارش مارکا، آسنسیو می‌گوید:

زیدان؟‌

تصمیم او کمی همه ما را شگفت زده کرد. اما تجربه بسیار خوبی از کار با او داشتم. او اعتقاد زیادی به من داشت و رابطه خوبی با هم داریم. شاید در آینده زیدان دوباره هدایت رئال مادرید را بر عهده بگیرد. چرا که نه؟ او جوان است و اگر من بتوانم دوباره با او کار کنم، عالی خواهد بود. سبک بازی من و زیدان فرق دارد. گرچه شاید کمی شبیه به هم باشیم اما او راست پا بود و من چپ پا. اما این را رد نمی‌کنم که همیشه دوست داشتم شبیه زیدان باشم.

تقابل با رونالدو؟

می‌دانیم که اولین بازی، مهم ترین بازی است و باید با قدرت شروع کنیم. پرتغال قدرتمندترین تیم گروه است. تیمی بسیار خوب و رقابت طلب که بسیار خوب دفاع می‌کند و در خط حمله هم کریستیانو را دارد که تقریبا در همه حملات تیم حضور دارد. او بازیکنی است که تفاوت‌ها را رقم می‌زند و واضحا باید حواس مان کاملا به او و حرکاتش باشد. رونالدو این توانایی را دارد که در هر لحظه گلزنی کند. آیا رئال آماده دوران پسا رونالدو است؟ نمی‌توانم بازی در رئال را بدون او تصور کنم. رونالدو بازیکن مهمی برای ما و باشگاه بود؛ هست و خواهد بود.

هلند؟‌

بله زمانی که در اسپانیول بودم، برخی از مدیران فوتبال این کشور و رود فن نیستلروی ابراز علاقه کردند که به جای اسپانیا برای هلند بازی کنم. البته این را شنیدم اما کسی مستقیما چیزی به من نگفت. سپس مربی تیم ملی هلند با من تماس گرفت اما گفتم که می‌خواهم برای اسپانیا بازی کنم. چند ماه بعد دوباره تماس گرفتند و باز هم پیشنهادشان را رد کردم. از ابتدا می‌دانستم می‌خواهم برای چه تیمی بازی کنم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : آسنسیو, رئال مادرید, زیدان, هافبک رئال مادرید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!