معاون رئیس جمهوری درگذشت دکتر شیخ زین الدین را تسلیت گفت


معاون رئیس جمهوری درگذشت دکتر شیخ زین الدین را تسلیت گفت

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در پیامی درگذشت دکتر محمود شیخ زین الدین معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی را تسلیت گفت.

معاون رئیس جمهوری درگذشت دکتر شیخ زین الدین را تسلیت گفت
به گزارش فانوس، در پیام سورنا ستاری آمده است: دکتر محمود شیخ زین الدین به مقصد رسید. راه مقصودش اما همچنان باز است. ماتم درگذشت این دانشمند فرزانه گرچه ما را زمینگیر کرده است اما دیر نخواهد شد آنگاه که زمانه را دلمشغولی های آن عزیز در بر گیرد و به سامان کند.

'تفکر نواور و یافتن راه حل موضوعات دشوار، کار و بار همیشگی دکتر شیخ زین الدین بود و این لباس نو بر قامت روح آن بزرگوار نیز، خوش یمن و پربرکت خواهد بود.'

در بخش دیگری از پیام آمده است: از دست دادن یک دوست مهربان و همکار زبده، دلخراش است و تحملش دشوار. این غم بزرگ را به خانواده گرامی آن مرحوم و اهالی علم و فناوری تسلیت میگویم و آرزومندم توان و توشه درخور برای به ثمرنشاندن دغدغه های والای این دانشمند وطندوست و خداپرست را داشته باشیم. روحش شاد.'

همچنین به همین مناسبت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی درگذشت دکتر شیخ زین الدین را موجب تأثر و تأسف خواند و افزود: این ضایعه را به همه سوگواران، خانواده محترم و معزا و همچنین جامعه علمی، دانشگاهی و فناوری کشور تسلیت می‌‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

شیخ زین الدین عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان و ساکن خانه های سازمانی این دانشگاه بود که روز شنبه در محل سکونت خود دچار عارضه قلبی شد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب