چرا رفتن دنیل ریکاردو به مرسدس و فراری اشتباه است؟


فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مدیر موتوراسپورت ردبول می گوید که رفتن به تیم هایی مانند فراری و مرسدس برای فصل 2019 فرمول یک، یک تصمیم اشتباه برای دنیل ریکاردو خواهد بود. پیروز مسابقه موناکو که قراردادش در پایان سال به اتمام می رسد، یک تصمیم گیری بزرگ برای آینده ش پیش رو خواهد داشت....

فرمول یک ایران – دکتر هلموت مارکو، مدیر موتوراسپورت ردبول می گوید که رفتن به تیم هایی مانند فراری و مرسدس برای فصل 2019 فرمول یک، یک تصمیم اشتباه برای دنیل ریکاردو خواهد بود.

پیروز مسابقه موناکو که قراردادش در پایان سال به اتمام می رسد، یک تصمیم گیری بزرگ برای آینده ش پیش رو خواهد داشت.

چرا رفتن دنیل ریکاردو به مرسدس و فراری اشتباه است؟چرا رفتن دنیل ریکاردو به مرسدس و فراری اشتباه است؟ کریستین هورنر و دنیل ریکاردو

کریستین هورنر نیز پیش از این گفت که راننده ی استرالیایی برای شنیدن پیشنهاد تمدید قرارداد ردبول باید کمی صبر پیشه کند زیرا این تیم می خواهد اول از همه مسئله ی تامین کننده ی موتور خود را حل کند:

شما می توانید این را بگویید که برد دنیل در موناکو او را بسیار گران کرده و ارزشش را افزایش داده یا تیم را در موقعیتی قوی تر از نظر شناخت ارزش و توانایی او قرار داده است.

واقعیت این است که یافتن یک راه حل برای منعقد کردن یک قرارداد با دنیل در چند ماه آینده امکان پذیر است.

اولین چیز حل کردن موضوع موتور است و پس از آن نوبت به راننده می رسد.

با توجه به اینکه مرسدس با هیچ کدام از راننده هایش برای فصل آینده قراردادی ندارد، می توان گفت که ریکاردو اندکی شانس برای تصاحب صندلی پیکان های نقره ای را دارد، چیزی که لوئیس همیلتون نیز در هفته ی گذشته مدعی آن شد.

با توجه به اینکه احتمال می رود که کیمی رایکونن در پایان فصل جاری از فرمول یک خداحافظی کند، فراری نیز یکی از گزینه های قابل قبول است. سباستین فتل نیز پیش از این گفت که از هم تیمی سابق خود استقبال خواهد کرد با اینکه در 2014 از او شکست خورده بود.

چرا رفتن دنیل ریکاردو به مرسدس و فراری اشتباه است؟چرا رفتن دنیل ریکاردو به مرسدس و فراری اشتباه است؟ دنیل ریکاردو و هلموت مارکو

هلموت مارکو معتقد است که با صرف نظر از گزینه های ریکاردو برای آینده، او می تواند در تیم ردبول باقی بماند و رفتن به تیم های دیگر اشتباه خواهد بود:

برای ما، هیچ چیز تغییر نمی کند. ما می خواهیم او را نگه داریم و خود دنیل نیز این را می داند.

چرا باید او به مرسدس یا فراری برود؟ برای اینکه یک راننده دوم شود؟

با ما، دنیل فرصت های برابر با تجهیزات مشابه ای در اختیار دارد و هیچ دستور تیمی وجود ندارد. من فکر می کنم که او این موارد را نیز می داند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز