آلونسو : این کسل کننده ترین مسابقه تاریخ بود


فرمول یک ایران – بعد از گرندپری موناکو 2018 ، فرناندو آلونسو هم به لوییس همیلتون پیوسته و همانند او از این مسابقه انتقاد کرده و نام “کسل کننده ترین مسابقه تاریخ فرمول یک تا به الان” گذاشته است. آلونسو که در پی کسب ششمین امتیاز متوالی خود در گرندپری موناکو بود و توانست در بیشتر مسابقه در مقام هفتم بماند اما در میان مسابقه با مشکل گیربکس...

فرمول یک ایران – بعد از گرندپری موناکو 2018 ، فرناندو آلونسو هم به لوییس همیلتون پیوسته و همانند او از این مسابقه انتقاد کرده و نام “کسل کننده ترین مسابقه تاریخ فرمول یک تا به الان” گذاشته است.

آلونسو که در پی کسب ششمین امتیاز متوالی خود در گرندپری موناکو بود و توانست در بیشتر مسابقه در مقام هفتم بماند اما در میان مسابقه با مشکل گیربکس روبرو شد و نتوانست مسابقه را به پایان برساند .

آلونسو در مصاحبه خبری گفت:

بیش از اندازه کسل کننده ، واقعا کسل کننده ترین مسابقه تاریخ بود! بدون هیچ خودروی ایمنی ، هیچ پرچم زرد ، به نظرم این ورزش باید مقداری به این نمایش فکر کند چونکه این شکل کنونی بسیار ناامید کننده است! به احتمال زیاد این یکی از کسل کننده ترین مسابقه تاریخ بود. بنابراین من فکر میکنم که ما باید طوری عمل کنیم که کمی از پول بلیط تماشاگران جبران شود!

البته آلونسو مقصر این مسئله کسل کننده بودن و نداشتن سبقت های زیاد را پیست موناکو می داند نه خودرو ها!

او اضافه کرد:

من فکر می کنم که این مسئله مرتبط به موناکو و سبک این پیست می باشد که اگر خودروی ایمنی یا پرچم زردی همراه نداشته باشد کسل کننده است. ما در جایگاهی که در مرحله تعیین خط کسب کرده بودیم مسابقه را شروع کردیم و ما تا پرچم شطرنجی در همان موقعیت مانده بودیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تشریح آخرین اقدامات تجسس برای یسنا + عکس دختر گمشده